BannerFans.com

Nyttig god frulle-

Halloj!
Gårdagen bestod utav en snabbis i stallet. Luncha hästarna och pussa på Ronis. Under morgonen var jag peppad och planerade lång ritt. Men när jag väl var i stallet rann all energi ur. Så bestämmde mig för att låta damen stå istället!

Sedan åkte jag till Orminge och blev upp plockad av Niklas. Följde med honom på sina sista 2 stopp. Det var trevligt den här gången. Jag hjälpte honom och fundera ut vilka blommor jag vill ha hem (=
¨
Sedan när vi var klara med hans butiker åkte vi och leta upp posten som ha flyttat. Hitta den till slut, kunde hämta min matta! Den är grymt snygg. Väldigt tunn dock, trodde den skulle vara tjockare. Men men snygg som f*n var den iallfall (=
Åkte sen hem, jag dekade framför tvn. Sov la nästa 1 timma kan jag tro. Sedan vakna jag och hoppa ini duschen. Sedan jäklar fick jag ett ryck. Börja skrubba dusch glaset, och toaletten. Dammsög hela lägenheten, diskade, la in nya mattan. Det blev fin fint. Sedan vart jag trött igen *hehe* så gick och la mig.

Nya mattan och nya tulpaner (=


Senare på kvällen lekte jag lite med katterna. De är mina små ögonstenar. Prillan var oxåmed och lekte. Hon är så söt numera. Hon följer mig vart jag en går. Och tittar nyfiket på mig när jag pular med saker och ting.






frullen idag bestod utav mörkt bröd med: keso, avocado, paprika, skinka, smör. Gott Gott (=  Dryck: 1 glas apelsin juice, 1 glas PriViVa juice, 1 kopp te, 1 glas C-vitamin . På sidan åt jag oxå: 1 ägg, 1 morot (=

Nu hoppas jag ha energi tillräckligt tills jag har gjort det jag ska och äta innan jag åker igen. Är nämligen väldigt snus sugen och måste gå ned och handla ! Sedan kanske jag hinner påbörja trädgården, måste röja därute!


Se ya // Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0