BannerFans.com

Nytt hem till ung flicka?


Hej hopp!
God kväll god kväll (=
Nu har man jobbat ytterligare ett pass som servitris. Jomenvisst sörrni det passar mig utmärkt. Men efter att jobbat ett antal år som srevitris så har jag väl insett att det är jag.Men någon dag kommer jag nog på vad jag verkligen vill syssla med. Hmm fast det vet jag nog redan. Men det får bl en dröm som jag kanske lyckas uppfylla en dag....


Åhh lilla Prillan, katthonan som vi är jourhem till. Hon gr sådana framsteg varje dag och jag blir så kär. Tänk om någon därute bara kunde vilja ta henne till sin familj???!!! Det vore så underbart. För denna lilla flicka är den sötaste på jorden, helt bedårande...



alltså angående kärlek.!
Jag har så otroligt starka känslor för min pojvän. Jag tänker nog på honom minst 1 gång per minut utan att överdriva. Eller ja när jag tar en beställning på jobbet som tar över 1 minut så kanske jag inte hnner tänka på honom. Men det är ju helt otroligt vad jag Älskar honom. Han är den underbaraste den finaste i hela världen. Och  det e inte för att ha gjort något speciellt just idag som gör att jag blir ännu mer kär utan jag bara fylls av värme för var dag som går ♥

Några jag hyser STOR kärlek till i mitt liv: *Min pojkvän Niklas som är den finaste, * Min far, han älskar jag över allt annat på denna jord ♥ *Min kusin Therese Robles, hon är mer än en kusin, varken syrra bästa vän eller släkting utan den tjejen är den närmaste av dem alla JAG ÄLSKAR henne ♥
Utan dessa personer i mitt liv skulle jag nog inte klarat mig under de svåraste tiderna jag haft.
Sedan har jag andra nära och kära, självklart hyser jag värme och tacksamhet för dem oxå och är lycklig att jag har dem i mitt liv....
Men dessA 3 personer är lixom Jag, det är mina klippor här i livet...


Ahh vad trött jag var idag tror inte jag vakna till liv förens vid typ 18.00 ikväll. Oj oJ men sedan var jag i full gång haha.
Avsluta kvällen med en pilsner på jobbet och tog bussen hem
Nu är det dags att sova.En lång jobb dag imorrn på 11.a timmar står framför mig*PUST* - *STÖN*



                                                                              god natt alla

Kommentarer
Postat av: Tessi

Naw gumman, vilken tur, för du är min klippa. Älskar dig <3

2009-03-07 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0