BannerFans.com

Helgens samanfattning

Halloj (=
Måndag förmiddag är det nu. Har gett mig själv lite välförtjänad sovmorgon. Låg och drog mig i sängen i typ 40 minuter. Gick upp efter 09.00. Det var länge sedan jag gjorde det.


Helgen har varit lyckad måste jag säga. I Fredags bänkade vi oss framför tvn och hade de mys. I lördags var jag en sväng i stallet medans Niklas jobbade. Höll den första lektionen för Jennifer. Som nog var mycket lärorikt för henne. Erona var mest uttråkad *
hehe* hon kan ju det där nu (=
Sedan bar det av till forum där jag valde ut ett par jeans för presentkortet jag fick av Niklas i fredags (= .. Han e en helt underbar min man ♥ Tack Älsk

Efter att ha handlat kom Niklas till forum och vi åt på Sandys MMuummsss godaste mackorna (=
Sen gick vi och handlade mat inför kvällen, jag fick välja vad jag ville. Det var tydligen min dag. Så det vart  Briee ost - 3 paket glass och så mat (=
Middagen bestod av Rullader gjorde av: Rostbiff, Bacon, Fetaost, Klyftpotatis, rotfrukter. Niklas stod för hela middagen och det blev super gått (=  Och så klädde vi upp oss lite, för oss själva typ (= ♥
         

Efter det bänka vi oss framför tvn och titta på Robinsson (= Det var helt ok.intriger från första början *hehe* det tycker jag e kul*hehe* .. Åt glass och spela Alfapet. Jag förlora med typ 10poäng. Surt men men han måste ju oxå få vinna ibland *haha*.. Sedan började American Pie 2. Den kolla vi på. Och övade att kyssas. Eller hmm alltså vi tittade på filmen och samtidigt så instruera jag Niklas hur jag vill bli kysst typ *haha* hemsk jag är va?!

Niklas somn sedan i soffan och ja blev lite grinig. kände mig fett dissad. Fatta hur mycet jag måste kräva av honom. Stackarn. Han uppvaktar mig i 2 dagar och somnar tillslut av utmattningen och jag blir sur *haha* nejmen jag gick och l mig sedan vakna han efter en stund, av förövrigt att katterna rivit ned blom vasen )= . kom in till griniga mig och förförde mig sedan duktigt. Ja sedan kan ni ju gissa vad som hände (=


Igår söndag jobbade jag 11.a timmar 11-22 fett långt. Men dagen tar alltid slut. Hade det otroligt segt till en början. inga gäster typ men sedan small det till och jag hade fullt upp i 2 timmar. Hade träningsvärk mina ben efteråt *haha*.. Men men lyckad dag. Sluta på 700kr i Drille (=

Nu e det Måndag och självkklart har det snöat så de förhindrar att vi kan träna backning samt fickparkering. Visst kanman träna i snön oxå. Men det har vi gjort de senaste veckorna. Och skulle behöva träna med linejer. Och det går ju inte när det snöat igen !! Suck så trött jag blir!!!!


Men Men nu ska jag ta en snus och göra lite matsäck att ta med till stallet. Varm oboy och mackor mhhmm gott gott

Ha det gött se ya later // Linda

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Nää.. Du behöver inte ta brudarna den här veckan! Idag är dom faktiskt med på jobbet =) hihi.



Yes. Jag ringer dig när Danne kommer till sthlm och kan skjutsa hem mig till dig! Pöss

2009-03-24 @ 10:29:44
URL: http://enannantypav.blogg.se/
Postat av: linda

Haha e dom?? fick du det? Hur ska du rasa dem då?? Kul med sällis iallfall ?! (=

2009-03-24 @ 10:38:28
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0