BannerFans.com

Fredagskvällen=romantik

Hej därute i vimmlet (=
Igår var det en helt underbar dag. Började med att Niklas kom hem från jobbet och körde mig till stallet. Sedan höll jag lektion för Jennifer & Eona. Mycket givande tyckte Jennifer, även Linnea var med på besök det var trevligt. (=
Linnea red ut efter lektionen och ska ha henne idag oxå (= perfekt när jag jobbar hela dagen idag!
Efter stallet åkte jag till forum och testa jeans efter jeans efter jeans. Fattar inte att de Alltid ska tro att jag är så mycket smalare än vad jag i verkligheten är?! Hur som så hitta jg ett par som var sååå otroligt snygga upptill, fram och bak. Men dessvärre för utsvängda. Så jag bestämmde mig för ett par andra. De behövde bara lägga upp dem några cm!

Hur som så väl hemma så gjorde Niklas en underbar middag till oss. Sedan bänka vi oss framför tvn med glass och mys (=

Niklas somna och jag trodde det var slutet på kvällen så jag gick och lade mig i sängen. Men efter ett tag vakna Niklas och komoch kröp ned. Sedan kan ni ju räkna ut vad som äntligen hände!!!!! AAAAAHHHHHHHh vad härligt det var

Nej nu fick ja brottom till bussen
Se ya





Kommentarer
Postat av: Tessi

Najs brallor ;)

2009-03-22 @ 15:22:22
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0