BannerFans.com

Blogg kvällen till ära

God kväll !
Nu har jag kommit hem från jobbet. Fy satan vilken tröttsam dag det var idag. Men jag kämpa på endå.
Det var knappt några gäster och dem som kom ja de var inte de roligaste direkt. Vet att man inte borde säga så men jo i MIN blogg får man tycka hur man vill, allt är välkommet!
Jag var trött redan efter jag öppnat ögonen tills nu när jag sitter här framför datorn. Men så är det ibland.
Var duktig och gjorde schema enda tills min semster i Juni. Så det e klart nu, såå skönt ! Och så vart chefen ännu mer nöjd med mig *hehe* alltid en baktanke...!
åhh min kollega Mewan JA han e kurd och inte svensk. Men han är nog den underbaraste. Han e så snäll och rolig (=
På bussen hem hade ha lite historia/geografi lektion för mig *hehe*.
Jag e ju så korkad fattar ju inget när de gäller sånt där!
Jaja hur som e han bra. Likaså min chef och de andra kolegorna. Men det e en knasig arbetsplats alla har sina små hmm ja egenheter om man säger så. Och så har de mig sominte e normalast om man säger så .
Och nu har ju Johanna fått sparken och frågan är om vi får in någon ny eller om vi håller oss till enbart mig. Men vi får e hur det blir med den saken för jag tänker inte jobba 7 dagar i veckan. Glöm det! Visst som dena vecka blev det ju 6 dagar men jag har ju endå vart ledig mycket de tidigare veckorna... Hur som så skulle jag inte palla med allt annat runtomkring om jag skulle jobba mera!

Åhh med lillkatten Prillan går det stort framåt. I morse sprang hon omkring hit och dit efter killarna. Hon börjar till och med leka lite nu med dem. Och det e ju super (=
Men hon är stort skeptisk mot mig just nu då jag försökt ta i henne för några dagar sedan. Och de var inte omtyckt, hon rev mig ordentligt kan jag lova. Men med Niklas går det dessto bättre, de börjar komma ritigt bra överrens.Så det e ju kul. (= ..

Nehe nu kanske man ska ta och sminka av sigoch lägga sig. Det blir upp tidigt imorrn. Först till stallet sen jobba återigen.. Ska nog ta hästen (Erona) på en tur genom centrum och ned till ängen. Träna lite galopp! ...


Natt Natt // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0