BannerFans.com

Att köra eller icke köra?

Hej där!
Gjorde världens bästaste fickparkering idag (= .. Var till och med tvungen att fota parekringen efteråt haha (=
Började med att typ gräva fram bilen i morse. Har fallit snö och mera snö under natten. Så det sket sig med att träna backa runt hörn och fickparkera. Så jag fick träna på att köra i snö storm åter igen.. Det var 2 nästan3 veckor sedan jag körde med pappa. Och det känns, det tar ett tg innan jag blir "inkörd" så att säga. Åhh gud vad folk körde som idioter idag, helt galet. De bara gasar och kör om hit och dit där det är nästintill omöjligt att få plats.. Tur att jag är kvick och uppmärksam säger jag bara.

Var supernära på att åka i diket *haha* jag körde runt i bostadsområdet och så skulle jag svänga varav jag "rattar" för fort och bilen fortsätter bara rakt fram hehe typ 30cm från att vi hamna i grannes häck (= ..
Men jag klara mig ur det till slut !

Vi körde farfar te sjukan och lät han undersökas sedan hem med honom åter igen och sedan iväg till Forum för att möta Valle. Vi blev hämtade av Valles polare Danne som hade 2 st STORA hundar med sig + valles egna 2. Det var fett trångt. Jag kolla in hennes lägenhet som hade en hmm udda planlösning. Men den kommer nog bli fin när hon väl får ordning!
Åhh sååå söt kissse hon har skaffat. Helt ursöt Banka. Jag vill oxå skaffa bebis!!!!!
Sen kom Niklas och hämta mig och vi åkte hem och åt middag.

Vi försökte idag att Niklas skulle ta en filt och fånga Prillan. Men det hela sluta med blödande kind, et bett i ena handen och en skärrad uppjagad Prillan!! Hmm bättre lycka nästa gång!

Ska snacka med chefen imorrn om att anställa valle. Hon är ju inte utbildad eller har någon erfarenhet utav restaurang. Men så svårt e det inte på mitt jobb. Det lilla kan jag lära in så det ska nog gå! Men vi får se vad han säger! Men skulle hon få chansen så ska hon banne mig tänka på att det e jag som fixat det och det är mig det hänger på hos chefen att hon inte sviker så att säga!

Men men nu ska jag kolla film med min omplåstrade man.
Såg förresten HELLBOY 1 igår. Och den SÖG!

Imorrn blire träning och sedan jobb (= ska sola oxå så jag blir lite vacker ( ;

Ha det nice *puss puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0