BannerFans.com

Alla som inte dansar e våldtäcksmän

God Förmiddag!
I helgen stod det JOBB på listan. Men i lördags ringde jag Bullen som ibbland jobbar extra hos oss. Oc han kunde komma in och jobba kvällen åt mig sååå förbannat skönt. För jag var så otroligt trött!
Ringde Niklas och sa att jag sluta tidigare, han undrade om vi skulle ha´lite folk hemma.

Typ dricka lite  och bara ta det lugnt. Jovisst jag blev ju endå ledig. Men kände verkligen inte för de just då jag var så otroligt trött och vilee bara ligga i sängen resten av dygnet. Så jag åkte hem och plocka in kläderna i garderoben sen kröp jag ned i sängen och sov kanske 2 timmar eller nått. Klev  upp vid 7 igen. Då var Frida hemma hos oss. Niklas städa och diska såå duktig.
Efter mycket om och men så vakna jag till och tog ett glas vin.

Niklas satt på msn, och jag upptäckte att han prata med sitt ex.!!!!!!!! AAHH vad skajag ta mig till?? Den bruden låter honom aldrig vara, det e mess, det e meddelande på facebook, och msn. Blir tokig! Ok om det bara var så som jag kan prata med mina 2 ex. lite lös snack sådär. Men den här bruden e UTE efter mer!! Jag blir galen.. Känns inge kul alls )= ..

Hur som så var jag ju trött och inte alls på humör att se att han satt och sancka med henne. Så det blev lite sura miner till en början. Men sedan släppte det och vi hade det trevligt. Sen kom Petter över till oss och ja satt med frida och Petter och Niklas vid datorn. Frida e faktigst helt ok måste jag säga. Hon berätta hur "skraj" hon alltid vart för mig och hur nervös hon blev när hon fick reda på att Niklas blivit ihop med mig. Men jag talade om hur allt låg till hit och dit och det sluta med att hon klappa mig på kinden och sa: du är ju mänsklig du oxå. Skönt att höra sade jag hahaha!!!!!!!!

Ja och Niklas rök ihop återigen om Slitx tidningen. Det var så pinsamt vi hade ju gäster!!! Och min kusin Dennis var påväg men bråk vart det som fan! Jag låser mig totalt när han sitter och skäller på mig. det sluta med att ja sa att om inte du slutar älta det här nu så tar jag min jacka och går! Men han fortsatte, FATTA han inte att jag menade vad jag sa???? Tillslut gick jag bara ut från sovrummet och börja klä på mig. Niklas kommer efter och frågar vad jag gör , vart jag ska. jag sa som det var, han lyssna ju tydligen inte på mig. Jag hälsa snabbt på dennis och drog med honom ut och rökte. Där ute lugna jag ned mig, Dennis fick prata om hur hans semster varit så då kunde jag tänka på annat! Hur som så är jag fortfarane besviken på Niklas att han börja skrika och gorma på mig sådär framför hans vänner. Jag tyckte vi kunde ta det senare isåfall.. Men Men hmm tokig? jag? JAAAAAAAAAAAA

Men nu så ska jag klämma i mig en macka till sen ska jag ta mig till stallet. Efter det ska jag till pappsen och kör bil (=

Ha de gott så länge// Linda                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0