BannerFans.com

29-mars- vin kväll

Tjohoo!
Idag har jag vart såå duktig på att köra bil! Riktigt stolt.. Körde så mjukt och uppmärksammt men endå ägde jag vägen. Vek inte undan för nån! Parkera fin fint oxå (= Det belv inge fickparkering denna gång. Men tränade på att parkera på trånga parkeringar i P-Hus osv. Backa och körde in. Mycket bra gjort!
Träna då oxå mycket på kopplingen (= Det var nyttigt.


Sedan bar det av till stallet. Red en sväng i sandtaget. En mycket okoncentrerad Erona. Och halv taskigt väder. Men bättre än igår! Senare kom Jennifer oh hennes pojkvän och hjälpte mig i stallet. Sedan drog vi till Willys och handla. Jimmy droppa oss hemma hos mig. Och jag och Jennifer hade en mycket trevlig vin kväll. Inte så mycket vinande dock *hehe* Vi hade såååå mycket att tala om att vi inte ha med annat än att just prata. Vi han dock spela lite Guitar Hero innan hon tog bussen hem till sig. Det var trevligt. Hon är en sådan tjej jag kan tänka mig att sitta och fika med i evigheter. Och det finns nog inte någon annan jag har kännt för tidigare..


SHAHHHHHHHHH jag kom just på SHIT HELVETE jag har glömt att stänga av vattnet i stallet. Så nu lär ju hela hagen vara vattenfyllt + att det är tomt med vatten imorn i brunnen? Kan de hända? att vattnet tar slut i enbrunn på det viset?? Har skickat ett mess till Bengt och berättat. Hoppas det löser sig annars lär jag ju få reda på det imorn. Åhh jag som bara skulle vara duktig och fylla på karet åt Roffe )= ...



Hmm nej nu tappa jag lusten att skriva. Hörs / Linda )=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0