BannerFans.com

27 Mars- Tänker ni släcka?

Hej hopp (=...
Piggare idag.. Fan tror jag e lite trött på jobbet. REDAN. Eller alltså jg trivs så det e bra ju (=
Fick urusel lön som sagt. Och det visa sig stämma )= .. Det blir tajt denna månad. Mycket utgifter. Bilen, försäkring + verkstaden. Hyran, elen... Halens...
Men men det ordnar sig (=

Niklas försov sig idag. Vakna av att han flög upp ur sängen och sa HELVETE JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!!
Oj oJ han vakna 07.30 istället för 04.30. Så där låg jag sedan klarvaken och fundera på om jag skulle gå upp eller somna om. Jag lyckades somna om. Vakna av Niklas som ringde vid 10.e.  Sedan la jag på och då ringde tessi .

Idag ska jag ut och möta pappa min. Vi ska träna att fickparkera. SE UPP DÄR UTE!! *haha* Vi får se hur det går. Kul ska det bli iallfall. Sedan efte vi e klara ska jag hem igen. För att sedan ikväll åka te stallet (=
Skönt både jag och Niklas lediga i helgen (=

På Lördag kommer Jennifer och Mirre hem till mig och ska snacka skit och dricka vin (= Får se om det blir fotboll tittande eller vad det blir. Tänkte ialfall släcka ned och tända ljus (= !! Dessvärre kommer vi inte hem förns efter 20.30 men vi får släcka ned då en stund. Spela musik på telefonen, och använda värmeljus (= Ska bli kul att se om Jennifer fastnar för Prillan eller ej. Det dumma just nu e att jag känner att Pillan har fäst sig så mycket vid våra pojkar. Och vet inte om det e så br om hon ska sedan leva som ensam katt .. S= hmm. Men vi får se hur det blir med det!

Nej nu bör jag göra mig i ordning och åka in till stan och möta pappa !

Ha det nice / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0