BannerFans.com

26 Mars- Drömmar

Tjo!
Trött Tröttare slitnast! Är trött hängig, känner mig helt kass. Trodde ja skulle spy igår påvägen hem. Har mått skitkasst i flera dagar nu. Typ på G att få feber, en mage som bubblar som fan, ont i huvudet, ont i kroppen. Typ som när man är sjuk FAST inte tillräckligt så man blir sängliggandes! Jobbigt e det iallfall!


Hur som. Angående drömmar. Jag har det ju speciellt med drömmar. Men att fortsätta drömma vidare på en dröm efter att man vaknat och somnar om igen, det e skumt. Det sägs ju att man inte drömmer för det första varje natt men det gör jag, det sägs oxå att man drömmer inte en dröm mer än 1 sekund/dröm men det gör jag. Igår morse drömde jag en intressan dröm, vaknade och var nyfiken på vad som skulle hända i drömmen. Så jag somna om och hoppades på att drömma vidare. Och det gjorde jag. Den sluta dock inte så kul men jag drömmde vidare. Det har hänt ett flertal gånger förr. Och att andra drömmar dyker upp igen. Tycker detta med drömmar är lite mysko om jag får tycka!


Igår jobbade jag och jag tror jg gjorde allt fel. Glömde special beställa utan svamp på en rätt, det kom plast i ena rätten, jag beställde en för liten rätt så det dröjde. Massa små fel hela tiden *suck* kass dag, kass dricks! Sedan hade jag ett par Tyskar på besök. De talade fin engelska medans jag hade hjärtklappning - röd i fejan - satmmade osv *haha* jag valde jobba på detta jobb just för att sådana händelser som att behöva tala engelska inte skulle uppkomma. *haha* men Monika tycktejagvisst var duktig, och likaså de jag serverade. Dock hade vi ingen engelsk meny. Det gjorde allt mycket jbbigare. Hur som så ordna det sig till slut. Det visa sig att de var på besök i Sverige för att de höll på att göra en film om Vicktoria & Daniel. Och varför de var på Värmdö av alla ställen i stockholm, det var för att Daniel har gått på Lillsved om ja fatta det rätt, och de skulle typ intervjua någon gammal lärare te honom. Om jag fatta det rätt. Så lite coolt att de åt på vår lilla kvartskrog med den sämst engelsk talande servitrisen *haha* (=

Jag kolla kontot idag och det visa sig ha kommit in 6800 kr. Varav det måste vara FEL. Förra månaden fick jag dubbla och hade jobbat mindre!! Hmm måste kolla upp det där!!!

Nu ska jag ta mig te Psykologen och sedan är det jobb igen. Men blev ledig i helgen så kommer vara ledig 5 dagar nu fram till nästa jbb dag (= Fett skönt ...

Ha det nice / Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0