BannerFans.com

25-mars

Tja!
Idag är det brådis. Min kropp sa NEJ NEJ NEJ ett flertal gånger i morse, därav fösov jag mig en aning *hehe*
Så nu har ja gjort mackor som jag ska ha i stallet. Nu ska jag slänga i mig lite gröt ochsedan dra te sjukan, ska hämta ut nya piller. Ska jobba ikväll oxå. Idag e det lagom mycket på schemat! Hoppas på att jag hinner rida bara..
Ska nämna för läkaren hur trött jag e hela tiden oxå. Se vad han säger. Han lär ju bara säga at det är vädret..

igår blev det ganska bra med gäster. Så hade lite att göra hela tiden. Det  så det ska vara!
Tjäna 350 spänn så det e bra för en tisdag iallfall (=
Jaja hinner inte skriva mer nu. Har en massa att ta upp men det hinns inte med nu! Kanske efter jag jobbat?!

Ha det NICE // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0