BannerFans.com

24 Mars

Jaha har intekommit utanför dörren mer än att hämta inmattan som va på vädring!
Jag är fööörrr seg. Det jaghunnit md idag är att: äta 2ggr, bädda sängen, mocka kattbajs, ge katterna mat, sminka mig, träna lite, klät på mig, talat med min kära kusin. A typ det. Kan man ha en Slöare dag? Och nu ska jag ta mig ned till centrum och köpa snus. Sedan åka och jobba. Får se hur mycket folk det kommer idag. Eller om jag få sysselsätta mig med att städa hela kvällen?!
Och katterna e lika slöa dom oxå! HaHA


Prillan ligger och myser ovanför elementet i vadagsrummet

Rambo ligger och snarkar i soffan


Seg Rocky ligger åh glasar på klätterställningen


Alla 3 kissar

Hungriga är dom ALLTID



Ha de nice / Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0