BannerFans.com

Utställning a là södertälje



Hejsan Hoppsan Alla undrerbara samt störda människor där ute.

I söndags bar det av till Södertälje. Nina(Skys mamma) och Sky skulle ställas ut.
Vid 8.a på morgonen kom Petra & Kenny & Kim och plocka upp mig Vanessaa Bingo och Sky.
Oj så stressade jag och Vanessa var. 15 min är MYCKET om man planerat in efter minuterna vad man ska hinna fixa innan man blir hämtad. Alltså så kom de15 min tidigare än sagt. *asg*


Här nedan följer lite bilder från moronpromenaden jag Bingo & Sky var på innan vi blev hämtade.
Vi gick ned till Skurusundet, Sky älskar att springa och leka där





Det e mycket som måste undersökas.
Lilla Sky är överallt på samma gång och sniffar och har sig.

Sen kommer vi återigen till den nyfikna delen av Sky. Den som hon inte riktigt styr över ännu.
Som här, Bingo skulle  dricka vatten och Sky efter såklart. Dock hade hon som vanligt för brottom att hon trilla i !
Oj Oj ni skulle hört mig, jag bara hoppa och ropa att Sky genast skulle gå uppp ur vattnet. Jag hade ju trots allt duschat henne kvllen innan!







Väl framme var det syrran som fick coacha mig igenom alla regel hit och dit. Hur allt fungerar osv osv haha det var mycket info. för min lilla hjärna.



Dom e ju för söta när de e koncentrerade. Visst e dom?? HAHAHA

Det var ruskigt varmt hela den dagen. Sky & Nina fick dela bur. De är såå söta tillsammans. Skulle lätt ta hem Nina oxå. Så jag vill super gärna vara hundvakt åt dem om de ska iväg.mmmm (=



Här värmer Petra & Sky upp, innnan det var dags att gå in i ringen.
Tycker hon e så fin min lilla prinsessa!


HeHe ja här kan man ju fråga sig vad de sysslar med. Men det e Kenny som typ försöker visa Pera hur hon ska göra *asg* Petra & Kenny e såå söta tillsammans haha


Titta så vackert min lilla dam står?!
Och ser ni vilka bakmuskler hon har fått???!!!


Det e bra Petra.
Rak i ryggen.
Vem vet du kanske oxå får poäng om du stter så där fint hehe



Här har vi bara en liten demo. på vad som kallas Vit m. äkta sol = Fortfarande lika vit



Efter tävlingen åkte jag och Sky hem till min pappa och gammel tiken.


De vart kvällspromenad vid eken.
Fy vilket härligt  väder det var hela de dagen!










Sky fick en 1.a i första omgången. Och blev placerad 3.a i andra omgången!
Fin fina tjejen..




/
/

L
I
N
D
A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0