BannerFans.com

Uppdatering

Hallopp(=

Nu sitter jag återigen här vid datorn i köket. Dricker te lyssnar på 3 Doors Down och blickar ut i regnet.
Jobbet hade jag ju feta ångesten för idag S= Jobbade med en Adam, en kille jag aldrig träffat förr. Men allt gick super. Väldigt trött dock. Jobbade bara med grabbarna. Alltså det sååå mycket skönare att jobba med enbart killar. Vet inte vadde e men man lixom bara e sig själv. E ju det annars oxå men endå så e det alltid lite m spänt med tjejer i omgivningen på något vis...
Fick bara en "gnutta" ångest/panik/attack. Så et var ju skönt. Sen fick jag sluta 1 timme tidigare!!

Nu har jag och Sky`pe vart ute i regnet på e kvälls promenix. Träna lite lydnad, fot & sök. Hon e sååå duktig! ♥
                                                                    Bus med den nya bollen (=




När vi hade fika tidigare i vckan för at fira Niklas så fick vi: en mickro, tavla, sprit, hundbok.
Av mig fick han ett par hörlurar till datan. Tyckte han skulle ha ett par rejäla lixom.

Ett foto av oss från förra sommaren. Vi var på ett bröllop!


Faktigst en riktigt bra bok


Den nya mickron. Fett fin tycker jag (=




Jag har äntligen hittat två st termomuggar!!!!!!!! Ha letat skitlänge. Och så fnns det på Brisak. Valde de billigaste så det förklarar ju varför de läcker lite om man inte passar sig!
Men nu kan jag ta med mig kaffe/te i bilen eller påväg till jobbet om jag får brottom (=





Idag leta jag som en dåre efter regkläder. Hittade en sån där poncho. Asbra att ha på sig när ma e ute ppromenad med Sky. Imorn ska jag testa hur bra den e att rida i oxå (=




Nej nu ska jag krypa ned i sängen. Tänkte åka te stallet imorn och hämta Eronas täcke. Och ta en längre promenad med Sky i skgen. Sen ska jag plocka upp Tess sen rida (= Hoppas vädret e någelunda bra under turen ifl!
OJ vad jag saknar Amanda!!!!!! KOM HEM!

Ha detnice // Linda & Sky

Kommentarer
Postat av: Lina

Toncillerna är som halsmandlarna kan man nästan säga. Dom är irreterad och har blödit. Det är ingen bakterie som tex halsfluss , utan mer som en retning, Fortsätter dom krångla så opereras dom bort.

Ja dom är lika.. hela kullen är lika varandra ! :)

Flame var minst i kullen men nu verkar hon ha växt om sky, hon är 47,5 cm hög och pendlar mellan 19-19,8 kilo. Vi har samma problem med öronen, och det verkar vara likadant för nästan alla i kullen vad jag har hört. De ställer sig upp när man tar bort tejpen. Fast att vi haft tejp på konstant sedan vi fick hem henne, så vill dom helt enkelt inte ligga ner. Det ena örat är också värre på flame, det är förmodligen lite större än det andra och mer ostyrsligt. Har du sky på foder eller har du köpt henne ?

Mvh Lina

2009-06-14 @ 22:55:44
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: Lina

ja ingen av dom har vart några matvrak precis. Men det har faktisk vänt på Flame nu också. Sedan så är dom jue ganska slanka kroppsligt, Dom lär jue inte få höft fel p.g.a att vara några knubbisar iallafall :)

Vad smidigt att perta och kenny passar henne under tiden ni är bort resta, Vart ska ni någon stanns ?

Vad jobbar du med ? Nu ska jag slänga mig framför tvn och se på djur poliserna med Flame , hon diggar de tv programet :)

2009-06-15 @ 21:06:19
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej.

Lägg till min msn istället :) adressen står där uppe.

2009-06-15 @ 21:52:21
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: Anonym

humf.. adressen kanske inte kom med.



här är den..

[email protected]

2009-06-15 @ 21:53:11
Postat av: Petra

Lillstrumpan... vilken fin boll!! Ja skönt att höra att det är inte bara mina hundar så är totalt uttråkade avd etta väder! BLÄ!

Nu e Skyan anmäld till rasspecialen.. den 18 juli! :-) Kör du själv dit??



Kommer ni hit och lämnar henne den 22 eller kommer ni på söndag kväll???

2009-06-15 @ 22:32:30
URL: http://www.eastzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0