BannerFans.com

Tjolahopp

Hej hopp Gummi *PIP*

Vet ni hur skönt det e med körkort och bil?
Alltså inte bara för att man är lat utan mycket för mit psyke.
Det är ett stressmoment mindre i min tillvaro. Att bara kunna bli trött/arg/ledssen och bara skita i de man håller påmd. Och sätta sig i bilen och åka hem. Det gör mig väldigt gott. + att jag slipper åka buss och behöva möta alla dessa människor som inte har ett dugg med mitt liv att göra!

Och en sak ska ni veta, jag e jäkligt bra på att köra bil! Iallfall när jag vill *hihi*


 
Nu står Erona och betar sig fet i sommarhagen. MMmmmm. Redan nue börjar det synas att hon ätit en massa färskt näringsrikt gräs i 1vecka!
Imorrn får hon nya skor på. Och efter det blir de RIDA av kan jag lova !!!



idag jobbade jag i Gurra stallet. Gick superbra. Hoppade in för en annan tjej. Det var såå härligt att träffa allt folk !
De verkade ärligt glada att se mig (=
Men kämpigt var det givetsvis. Att mocka 10000 tals boxar e ju inte i min värld vanligt längre. Så ack ack va ont jag har i HELA kroppen!!!

Ev. ska en tjej som jobbar där sluta till hösten och börja plugga. Och en annan tjej slutar så fort hon får nytt jobb.
Det betyder att det blir 2 st LEDIGA tjänster. Något av dem borde jag väl få?
Ska dit en sväng imorn tänkte jag. Och prata medP.chefen...SPÄNNANDE!!!!!

Och GUD jag har hitttat min dröm häst!!!!!!!!!!!!!
Han e typ SKY-HÖG, smuttsskimmel, valack och 3år. Han e sååååååååå vacker!!!


Sedan när jag kom hem hade jag ett missat samtal på mobilen från ett jobb jag sökt. Och de talade in på mitt telesvar. De verkade intresserade utav mig (=
Får se när de ringer  igen *hihi*


Nej nu ska jag köra ned bilen och ta Sky på en kvällspromenad och träna lite fot. Har lte falukorv kvar från gårdagens middag.
För övrigt skötte hon sig exemplariskt i stallet idag!!!!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0