BannerFans.com

Stressad panikslagen dagen till ära

AHHHH fan fan fan fan har inte hittat varken mina nycklar eller korthållaren med alla viktiga kort i!!!
Efter 14.00 ska jag ringa Citys upphittar växel. Kolla ifall de fick in mina nycklar igår!
åh vad jg hoppas att det finns någon snäll själ därute som lämnat in dem!!!!!
Jag menar, vem har användning för ett par nycklar som de inte har en aning om vart de leder??!!

Sen var det ju så att igår innan jobbet så fickjag i vanlig ording brottom till bussen. Och hittade inte min korthållare. Så jag sket i det. Skulle endå inte handla när jag va iväg!
Men sen när jag kom hem leta jag igenom hela lägenheten och bilen. MEN INGET KORT!!!!!
Ahh ochnu på morgonen har jag oxåletat men inget hittat.
Sist jag använde det var när jag och Amanda och Tess åt på McDonken i onsdags eftermiddag. Så antingen ligge det i gammla stallet ppå bänken, eller i nyastallet i stall fickan, eller typ under motorhuven!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhh måste hitta det!!



Nu ska jag göra lite picknick och göra mig i ordning. För jag och Sky ska ut och åka bil. Till Erona, till Gurra stallet, promenera i skogen, kolla efter mitt kort!
Får se om Sebbe hör av sig oxå. Vi skulle kanske gå ut med hundarna. Det e han somhar hunden NOVA som e superlik Sky!


åhh hoppas syster har det bättre med vädret än vad vi har. Hon e ju och campar.


Nej nu ska ja göra ett ryck.
Ni kan väl hålla tummarna för mig därute???

/linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0