BannerFans.com

Så var det över

Så nu har alla gäster åkt hem och endast 2 e vakna (;
Jag & Sky. Eller hmm enbart jag kanske. Rambo ligger och sover på stolen bredvid oss, Rocky ligger och sover högst upp på "sin" platå. Och Sky ligger bredvid mig i soffan och sover, Niklas ligger i sängen och talar i sömnen *hihi*

Idag hade vi över andra delen av Niklas släkt på fika för att fira hans 26.e födelsedag.
Jobbigt med folk, men något trevligt trots allt.

Sky`pan har varit stört trött hela dagen. Vet inte varför, kanske den llåånnggaa promenaden igår kväll som sög musten ur henne, vem vet?!
Vi var i vanlig ordning i stallet under dagen. Och Sky fick leka med Border-colli tiken Karin.
Tänkte ta mig ut i skogen med både hund och häst här snart, imorn kanske. För att se hur hon följer mig från hästryggen. Jag är inte speciellt orolig. Tror hon kommer följa mig bra. Hoppas inte hon skulle få för sig att springa framtill varken hundar eller människor som man kanske kan möta. För det gör hon ju inte när vi e ute och går. Ska se till att ha medmig något riktigt gott gott i fickan, så hon verkligen VILL vara oss nära (=

Idag skulle vi ha hämtat 3 små kattbebisar. Niklas kolega hade ju fått "oinbjudna" boende i sitt garage. En katt hona som födde 3 bebisar. Han kontakta oss och bad om hjälp. Och idag skulle vi hämta dem, men innan vi åkte så sa "Robban" att de hade försvunnit. Så vi får se om de dyker upp senare...

idag fick Valle hem en ny vovve. Åhhh så spännande undrar hur det kommer gå??!!!
Får ta och åka till henne och hälsa på de nye krabaten innan jag sticker till Cypern!



Imorn bär det troligtsvis av till stallet om jag inte e för trött!
Sen kl. 12.30 ska jag åka med R+R till vetrinären och vaccinera dem. Penny + Frida ska följa med oxå,
HIHI ska bli fett spännande och se hur jag ska ta mig dit. Lär ju åka vilse eller något sånt!


JaJa dags att jg oxå kryper ned i sängen kanske?!

Natt Natt // LINDA






Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, jag längtar också efter att skaffa hund! Hur hinner du med? Du jobbar inte heltid ännu...? Hur löser ni det när du väl börjar jobba i så fall? Vill så gärna, men vet inte hur det kommer gå ihop!



Hur är det med dig annars? Kul att hitta dig här på nätet :) Long time, no see... Kan man lgutn säga!



Skriv till mig! :)

Kram Nina

2009-06-17 @ 11:57:25
URL: http://metrobloggen.se/ninasvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0