BannerFans.com

Mycket i görningen hihi

Hallå därute i den stora vida världen (=

Oj oj nu händer det grejorsk ni veta (=

Just för tillfället sitter jag här hemma i köket klockan är 23.36. Har lagt färg i håret och väntar spänt på hur resultatet kommer att bli !
Det e faktigst typ blont. Ljus brun lixom. *hihi* trodde ni inte va??
Och så lyssnarjag på 3 Doors Down

Har nyss kört Marie & Katja till Nyckleviken. Jag var nämligen ute och körde. Hade precis ätir middag hos mor min.
Och där kan jg lova var det som i vanlig ordning alkohol-intag i större mängder. Redan klockan 18.50 när jag kom dit hade de lyckats dricka sig härligt fulla. Hasse hade lyckats smälla i huvudet i köks-fläkten så han började blöda i huvudet och var allmänt snurrig efter smällen och alkoholen!
Mamma var oxå slirig. Inte trevligt )=
Det hela sluta med att jag blev förbannad på min mamma. Hon började mata Sky med Chips. Och jag sa att 1 chips får hon ge men sen räcker det. Och hon bara skiter i vad jag säger och lockar på Sky endå. Hon säger att det bestämmer väl inte du? AHHHHHH vd arg jag blev. Då sa jag att det e klrt JAG bestämmer hon e ju min! Hon bar viffta bort vad jag sa och fortsätte. Jag blev arg som ett bi och förklarade att om det ska vara så att hon inte kan repektera hur jag handskas med MIN hund så kommer jg inte ta med mig Sky dit i fortsättningen!!!!
Sen gick jag. Jäkla KÄRRING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men Hasse berömde mig, han var stolt över att jag klarat körkortet. Det var väldigt tillfredsställande att få höra det av just Hasse. Han e ju inte den som direkt droppar berömmelse över en kan man ju säga.! Sedan sa han att jag och Niklas jätte gärna få lånabåten när vi fick lust i sommar! Och det mina kära läsare är något som jag INTE fanns på kartan. Men jo han lovade det. Och tycke det vore bra om båten kördes lite mer än vd den gör idag!

Ringde sen Marie. Har inte träffat henne på typ 1 år. Körde dem till Nyckelviken och åkte sen hem!




Niklas har nu fyllt 26 BAST. Oj oj fatta? jag e 22år och ha 26år. Alltså vi börjar bli gamla. Det e hemskt!!

I fredags (igår) så var jg på intervju hos Juniflex. De verkde tycka om mig och skulle höra av sig om de hade någon tjänst i framtiden! (=
Så jag får traska vidare på April tills jag får något mer heltids jobb eller nått.

Imorn e det jobb *SUCK* vill inte. Har ångest blä blä blä!!!!!!
Men jobba bör man!!

Jag och Älsk gick äntligen igenom lite om vår ekonomi idag. Sååå skönt. Vi kom fram till att vi har det bra som det e nu. Men oavsett kändes det lättat att iallfall se hur mycket utgifter vi har och vad de går till osv!

Aja ska duscha ur färgen nu *hihi* spännande!!!


/// Linda & Sky 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0