BannerFans.com

Gårdagen

Hej hopp.

igår gjorde jag mer än la in ett inlägg om den hemska världen.

Mina följeslagare, Penny, Frida, Marie , Isak & Sky följde med oss till Åkeshov djurklinik. Vi skulle alltså vaccinera Rocky & Rambo för första gången (=
Oj vad de skötte sig snyggt. Vägde dem. Rocky vägde 4.5kg och Rambo 3.5kg, De har blitt 2 stora grabbar (=

Det var första gången jag var utanför kattstallet och Hundstallets dörrar och INTE kände mig dragen för att kliva in och plocka med mig en hund. Jag känner mig SÅ toppen nöjd med min lilla Sky och Rocky - Rambo. De djuren är mina kärlekar mitt liv mitt hopp !  ♥

Väl hemma igen invigde Jag, Penny, Frida, Sky & Melvin gräsmattan. Mös i solen och prata strunt. Mys pys..

                                                               Frida & Mellvin

                                                            Frida & Sky

                                                                  Penny Frida & melvin

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt det är när man stöter på folk på nätet som man inte har träffat på hur länge som helst! Skönt att höra att allt är bra - men du letar heltidsjobb eller? Hur går det då med hunden? Det är ju det som får mig att tveka inför att bli hundägare: vad ska jag göra om/när jag måste jobba heltid? För det lär ju hända någon gång de närmsta 15 åren...



Jag bor i Solna med pojkvännen och jobbar heltid samtidigt som jag pluggar extra på högskolan. Har funderat på att börja plugga heltid till hösten (därför jag går i hund-köps-tankar).



Kram!

2009-06-18 @ 23:57:00
URL: http://www.metrobloggen.se/ninasvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0