BannerFans.com

tråkigt men inga bilder

♥ Hej. God Kväll
Dessvärre e jag på tok för jävla omotiverad för att lägga upp alla roliga bilder jag tagir de senaste dagarna. Så så fort ginstan kommer tillbaka så ska ni få se.

Men det var inte det jag ville tala om.Utan jag e nere igen )=
Jag har jobbat några dagar nu. I glasskiosken vid Vasa museet. Det har gått toppen. Dessvärre har jag inte hunnit med Erona, och inga roliga utflykter med Skàpan.
Sky har blitt helt tokig. Nu har jag fått svar på varför den älskade lilla damen vart såå ccoolll lugn. Lugn som en filbunke rent ut sagt. Jo jag antar att det  för att från första dagen jag fick henne, så har vi varit på stora äventyr. Hittat på en massa bus hela dagarna. Men nu har jag börjat jobba igen. Var av det ej hinns med bus 24`7 längre. Och det klart. Samhället vi lever i i dag kräver att vi ska arbeta typ 70% av våra liv. Och sedan försöka ta igen livet när vi gått i pension. Om man då är frisk och pigg i den åldern??!!

Hur som så har detta gjort att lilla Sky visat sitt "andra" - "jag". Hon vaktar som bara den, alltså skäller på folk och när det rör sig i porten. Hon hittar på en massa bus, tuggar på CD fodral bl. precis som en normal unghund brukar bete sig i denna ålder.. ♥.. Det e ju skönt att se att hon faktigst kan vara "HUND" oxå. Men dessvärre känner jag mig dålig som ägare. Det enda som måste och ska göras inom kort tid. Är att skaffa ett jobb där jag kan ha med mig min älskade stjärna........!!!!
Men träningen går framåt. Nu har hon ju en massa energi till att lyssna istället hhaha.. Tränar vrje kväll på lydnad. Det går bättre och bättre (=  Sen e det kul att se att Husse (Älsk) och Sky har kommit varandra närmare. Då de 2 spenderar mer tid tillsmammans själva ♥


Nu till idag.
Jag var supernervös och hade panik halva dagen inför att jag skulle jobba festvåning ikväll.
Jag gjorde allt jag kunde för att tänka "rätt". Men mitt lilla huvud. Där det bor en hemsk varelse ville INTE ge vika denna kväll. Utan Varelsen spred sig bara längre och längre in i min kropp. Tills "den" hade tagit över helt!
Varelse=ångest
När jag inte kunde stå imot längre bröt jag samman. )=
Ju fler som såg att jag var djupt inne i hemska tankar och fråga hur det var med mig. Dessto starkare blev Varelsen och ju svagare blev Jag!
Sluta med tårar rinnande ner för kinderna, halvsprang förbi alla glada gäster och ut i det fria!!!
Jag fattar inte vad det är som gör detta??!!

Hur jag känner?? Jo : meningslös-besviken-dum-värdelös-sårad-sämst  m.m m.m

Talade med chefen om allt detta. Tänkte att nu kommer de vilja att jg ska gå hem och aldrig mer komma tillbaka.
Men icke.Utan han förstod. Han hade varit medom typ samma grej 2 ggr. Så han sa till mig att Andas, arbeta med det du klarar av och tycker e givande och kul. Att jag ska vara glad att jag fysiskt vill och kan jobba överhuvudtaget redan.
Han bad mig att låta bli att ta några pass inom restaurang som jag vet gör mig orolig och illa till mods.
Så nu ska han fixa så jag enbart arbetar luncher och i glass kiosken (=

Men som i vanlig ordning känner jag mig bara sämst-dålig-värdelös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur ska min Älsk tänka om mig?? Herregud ska hon aldrig bli normal??
Eller??
Hmm en sak e säker och det e att jag ska fortsätta omge mig med "rätt" personer. Och lägga ned tid på mig själv. Och det jag mår bra av.. Det kommer i vanlig ordning bli svårt. Men ska försöka

.......................................///Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0