BannerFans.com

Resan till Köping

Hon e ju bra vacker e hon inte?



Då ska vi se. Nu följer vår resa till Köping. Jag Vanessa Sky & Bingo och lilla bilen (=

Vanessa GGAANNSSKKAA uttråkad haha



Jag var inte heller den gladaste. Fy vad varmt det va HIHI

2 st hundar vid nmn Sky & Bingo. De ville INTE sitta där bak.
Oavsett hur stort utrymme de hade

 

                                                              Vanessas fina fötter. Som håller koll på läget ( ;


                                                             Vanessa tyckte det var sååå vackert

                                                             HAHA ja ni där hemma. Vad ska man säga??
                                                             Vanessa lyckades ta sönder handsfacket inom
                                                                               30min av start på resan


                                                                 
Vår rastplats i KöpingUnder kvällen
 sysselsatte vi oss med ätande och lekande.

                                                                              Bingolingo (=

                                                                  Och vad får Dig tro att du får ta kort på mig??

                                                                          Skypàn inviger sovutrymmet i bilen.



Mys var det allt. Men dock väldigt trångt med 2 människor och 2 hundar som skulle dela på ett minimalt utrymme (=

Fler bilder från själva utställningen kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0