BannerFans.com

Promenad men en kär vän

Hej där (=

Idag var jag SKy och Mandis ute på resande fot. Började med att åka hem till Mandis och snacka skit och kolla jobb till mig. Hittade ett jobb som jag sökt. Det e typ som hembetjänt haha. Spännande ...
Man kan ju INTE säga att jag INTE försöker iallfall. Varje dag ca 2ggr/dag är jag inne på olika jobbsajter och letar efter jobb. Skickar minst 2 ansökningar per dag. Så kämpar det gör lilla jag (=

Hur som så när vi var klara hos Mandis så drog vi till Siggesta Gård, ute på värmdö.
Påvägen dit stannade vi till på ett nedlagt stall. Där har Amnada stått med sin första egna häst en gång i tiden !
Och när vi var där inne och titta runt så "ploppa" upp en massa ideer. Typiskt mig och Mandis ♥
Imorn får vi svar om våra små ideer kommer att kunna genomföras. En sak är säker och det e en toppenide. För både kropp och själ för mig och Mandis. HIHI sååå spännande. Nu håller vi tmmarna på att det blir ett JA imorn!!

Sedan drog vi till Siggetsa. Tanken var att vi skulle spela minigolf. Men det var på tok för mycket barn. Och dessutom fick man inte ha med sig hund in på banan. Och då blev vi sura. Så vi drog iväg in i skogen och följde ett spår.
Varmt och kvaft. Mandis höll på att typ dö av en astmaattack. Och Sky var hur lycklig som helst!
Vi hittade efter ett tag havet. Och plopp så var Mandis och Sky i och bada.De små tokarna, det e ju på tok för kallt.

Efter ca 2 timmar var vi tillbaka på gården igen. Körde hem Mandis och så planera vi lite inför vårt spännande projekt !

JAJA ne nu ska jag lägga upp lite bilder från dagarna sm gått. Sen söka lite mer jobb (=

Ha det gött Puss och Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0