BannerFans.com

Jobbsökande

Tjolahopp (=

Var på gården ute i Upplands Väsby.
Självklart började det med att jag svängde av fel efter södra lnken. Hamnade i Tumba. HAHA typ 4 mil åt FEL håll!!
Men tack pappa. Min käre far fick vara min karta genom telefon. Och tillslut hamna ja rätt!

Gården har de precis börja med. Flytta tydligen dit för ca 4månader sedan. Så det e mycket ombyggnad på G.
Men en hel del hästar fanns där redan nu. Kanske 10 st iallfall.
Pablo och Loretta, paret som driver gården. De var hur trevliga som helst.
Och jag fastna grymmt för hela alltet.
MEN givetsvis fic jag gå rundan med enbart Pablo som enbart pratar engelska. Och ojoj ni kan väl tänka er hur det gick??!!
Jo jagsatmmade fram svar så gott jagkunde tills jag inte kunde säga ett od tillslut. Men men. De skulle höra av sig efter de andra kandidaterna vart där oxå. Och jag lovar att de inte kommer vilja ha mig )= ...  )=
Men hur som så kan manju alltid hoppas lite. Och om jag bara fr chansen att provjobba så kommer de nog inse att, visst hon e dålig på engelska men kan detta med hästar!!



Nu ligger Sky bredvid mig i soffan. Vi har precis kmmit hem från stallet. Vi hade lektion för Kaznadra och även en kmpis till henne som heter MY.
Det gick toppen bra. My skötte sig jättebra. Och verkar lärasig fort.
De fick rida på Erona, då Bartje har fått fång )= 

                                                            Älsk & Sky. Puss Puss  ♥


Nu börjar vädret bli bättre igen iallfall. Det e ju skönt. Låg hemma HELA dagen igår och titta ut på ovädret. Och snacka om att jag var rastlös senare på kvällen. OJOJ haha

Men det lättade lite senare och då begav jag och Sky oss ut på en promenix.
Fotografera lite oxå. Med den nya kameran (=

                                                                       Detta lilla vattenfall tyckte Sky var lite läbbigt HIHI

                                                                  
                                                                                       Men hon e bra fin  ♥


                                                          Hon e ju vacker. Visst e hon ?!


                                           Det är såå tacksamt att ha så mycket vatten runt omkring där man bor


                                                                      Min lilla kamphund (;               ♥

Jaja ne nu ska ja sätta mig ned och göra lite pappersarbete..

Tjoo så länge // Linda & Sovande Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0