BannerFans.com

Det händer grejor

God Dag Gott folk!

Åh vilket jäkla piss-humör jag e på idag......................
Vakna och var dödstrött!
Fortfarande ont i huvudet som Fan!

 Bad Jennifer komma förbi med min jacka & bilnycklar. Som jag glömde i hennes bil igår när vi var  i forum, på arbetsförmedlingen. Men nej det hade hon inte tid med AAAAHHHHHHH  fasiken.! Jag kommer ju ingen vart utan bilen. Har ju inget busskort. Och ville helst inte betala för att åka ensträcka som tar 10min med bil. Och med buss 35min!!
Men det fannns inget annat val. Måste ju ha bilen!

OjOj sen prata jag med Älsk om att vi kanske borde ta hem extra nyckeln som hansmor har. Ifall det någon gång blir kris. Men nej. Det tyckte han var onödigt. För bilnyckeln ska ju aldrig tappas bort eller försvinna!!! Han var helt inställd och fast vid vad han tyckte. Så jag gav upp!!!
Ahh blir tokig. Jag menar tänk om jag av misstag har med mig nyckeln till bilen. Och han bara måste ha bilen. Men så har jag nyckeln och är långt hemifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen igår så hitta jag ett stall jbb (= JJIIPPPIIEEE
I Upplands Väsby. Jag ska dit idag och träffa dem.
Jag var såklart glad åt att de var intresserade utav mig. Men så sänkte Älsk mig till botten!
Varför kn han inte bara stötta mig??
Istället kommer han med kommentarer som: mycket bensin, slitage på bilen, bli inte för gld det visar sig kanske att det inte e toppen. Som med de andra jbben och bla bla bla

JAG VET!!! Jag vet att man inte ska ta ut något i förskott. Men herregud kan man inte få var glad?
Ena stunden pressar han mig att jag måste skaffa en inkomst och andra stunden verkar det som om han vill att jag endå bara ska gå hemma!!

Jag vet att han är rädd för att jag ska gå ner mig igen. Och jag är sååå tacksam över att han bryr sig. MEN hans sätt att formulera sig är inte det bästa alltid.
ibland känner jag mig som en liten 12 åring som ska få sitt första jobb eller nått. Jag vet at han bara vill väl...
Hmm hur som så älskar jg honom över allt!!!   ♥


Det skabli såå spännnde att se på gården.OjOj hihi.... Hoppas det är ok och jag får det!!
Det vore sååå skönt. Har ju lixm knappt någon inkomst nu. Och det gör mig både ledsen sressad )=

Om jag inte tar de jobbet så ska jag ringa till A-K och fråga om de har någon tjänst till mig i höst..
Annars blire till attt gå till det där mötet för unga utan jbb via arbetsförmedlingen!! Jag vill inte det! Jag vill klara mig själv!


Sky har blivit riktigt fin igen (= Pälsen skiner och ärmjuk. Ärren börjar växaigen. Lydnaden börjar sitta. ♥





Isac och Marie. På besök hemma hos oss(=


Älsk & Sky. Kram kalas


Jennifer & Erona. Lektion

Här i full galopp.Några galopp språng från att de gick omkull. HeHe



Nej nu ska vi vila lite innan det e dags att åka (=

Se Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0