BannerFans.com

Bajs hund - tråkväder


Hej!

Har nyss vart ute med Älsk, Sebbe, Nova & Sky. Äntligen fick de träffas (=
Sky visa sin dominanta sida för första gången mot en annan hund. Skulle sätta Nova på plats hela tiden nästan. Men tror de 2 kommer gå toppen ihop med tiden.

Nu väntar vi på nästa gäng som ska komma förbi. Marie med sin hund Isac och en hund hone vakt åt.
Det e mycket hundar hit och dit numera. Men det e toppen för Skyèn (=

Sedan bllire väl lite städning. Plocka undan ren tvätt och sånt tjaffs.

Imorn blire lktion för jennifer m. Erona. Sedan får jag se om jag åker ut en sväng till Bartje. Och rör på den lilla plutten (=

Ringde chefen idag.Inget svar )=
Oj oj måste verkligen fixa jobb nu! Blir helt nervig av det här. Känns skitjobbbigt. E så nära panik attacker gång på gång. S=


Midsommar 2009 (=
Jag & Emilie


Eh haha jaja

älsk Sky på åktur




Barnkalas. Lillebror 6 ÅR





Älsk & Sky busar i Glasan.


Jag håller lektion för Kazandra med Bartje (=




Midsommar 2009. Jag & Mandis


HAHA ja detta e lite senaren under kvällen (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0