BannerFans.com

Bad - kallt - bad


Tjohooo Alla glada (=

Ja jag e glad idag? Tänka sig va? HAHA inte ofta det händer HHIHIHI.
Eller mja lite nerrvig, orolig det e ja ju men endå känns det glatt i mitt lilla huvud !

Äntligen har lilla älskade Mandis kommit hem från Turkiet resan.
Vi + hennes 2 tjej polare åt middag på en restaurang på Götgatsbacken i lördags.
Mycket flumm vart det HAHAHAHAHA OJOJOJ stackars de som jobbade där. HAHA och lite synd var det om Mandis 2 vänner oxå som fic dras med oss ADHD barn HAHAHA

Lite senare kom Penny (granne) och slöt sig till vår lilla grupp (=
Efter middaen drog dessvärre Mandis o`cop hemåt igen. Det var rist )=
Men jg och Penny. Vi 2 st hemmafruarna som inte partat utan våra män eller inne i den stora staden vi beslöt oss för att ta en riktig festar kväll!
Och det sluta med att vi hamna på Patricia (=
OJOJ vad jag drack.. HIHI
Me kul hade vi wwoohhuuu
Träffade syrrans morbor där med hans vänner. Och vi festa loss med dem.
Det enda negtiva den kvällen var att mitt Bankomat kort försvann!
Resten av helgen (söndagen) var jag såååå bakis OJOJ.
Ställde in ALLT jag planerat haha..
Men det var det värt!


Jag och Sky har tränat mycket på fot/trav de senaste 2veckorna. Och även att STÅ från liggande. Och det börjar sitta riktigt bra nu. Alltså JAG börjar äntligen lära mig .
Hon e ju fin min lilla bebis  ♥



Jag kan inte påstå att hon kliat sig något extremt mycket de 2 senaste dagarna. Visst har hon kliat men inte gämfört mot för 3 dagar sen. Jag smorde in henne med min salva jag har till Erona. En mirakelsalva. Tror det kan varaden som gjort att kliandet blivit mindre!
Och jag hoppas såååå att detta kliandet tar slut snart. Att det bara är insekter som bitit henne. Oc inte någon allergi eller liknande?!

Dagarna börjar bli tråkiga nu. Jag måste hitta ett jobb!
Blir helt knäpp av det här.
Nu har visserligen min chefv från April hört av sig. Det vr som jag hoppades på. Hon har varit på semester.
Därför inte hört av sig. Men nu har jag fått iallfall 1 tid nästa vecka.
Och så har min älskade Marie fixat extra jobb på Vasa åt mig igen (= JJiippiiee
Så nu väntar jag bara på att min förra chef ska skriva på pepprena ang mina tider jag jobba hos dem. Sedan kan jag skicka dem till A-kassan och hoppas på att de godkänner mig. Så jag kan få lite bidrag tills jag hittar ett fast jobb !


Jag & Skyàn påväg till Glasan för att ta oss ett bad



I söndas orkade jag iallfall ta mig ned till Glasan med Sky & Älsk.
Tänkte ta mig ett dopp för att få bort baksmällan.
Det var iallfall tanken..



Och Sky har ju kommit till tidpunkten i sitt liv attt hon tycker det e såå förbannat kul att jävla med sin matte.
Hon sprang hela tiden tilll ett ställe där hon INTE fick vara. Och jag efter arg som ettt bi. För jag försöker var stenhård på den fronten att jg bara ska behöva ropa 1 gång. Om hon inte lyssnar då. Då går jg fram till henne och hämtar henne.
Me oj så bra det går?
Ne..
För när jag väl komm fram så springer hon dit jag ville att hon skulle gå.
Jag kan riktigt se hur hon flinar åt mi.
Den lilla rakar ungen ♥

Jaaa jag VET att jag ser ut som
12


Sen försökte jag mig på att bada.
Oj Oj vad kallt det va.
BLÄÄÄÄÄ
Och Sky bara hoppa i precis där jag sakta men säkert trippa ut.
Hon lyckades skvätta ner mig både 2 och 3 gånger.
Och inte var det bättre att Älsk hade så kul åt mig. Att han kasta pinnar nära mig med FLIT ..

Sky har fått upp stort intresse för pinnar


kan man ha sämre hållning????


Måste ju nästan berömma Älsk för att kunna ta bilder i rätt ögonblick!
Ja det var SVINKALLT!!!



Till slut gav jag upp. Insåg att det var för kallt för mitt eget bästa.
Måste ju tänka påhälsan ( ;





JAJA nej nu ska jag gå och titta på film i vanlig ordning med min älsk..
Idag blire King Arthur (=

BY BY // LINDA

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej



jag läste i din blogg att Sky har problem med pälsen ! Flame verkar ha samma problem, Hon tappar päls fläckvis kliar och det blir sår , Är det så Sky har ? det ser ut som insektsbett, Vetrinären trodde inte att det var allergi för då skulle det vart på tassar och inne låren också men hon har på revbenen och ryggen... Var sitter sky´s problem ? har du pratat med perta om detta ?Har du vart hos vetrinären för detta ? jag undrar vad det är.. märkligt om båda har samma sak! Mvh Lina

2009-07-16 @ 23:31:17
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0