BannerFans.com

17.e juni. Kommer ni ihåg den?Det gör knappt jag...

Idag är det den 17 Juni 2009 och jag log idag. Jag har skrattat och haft det bra. På riktigt. Jag äter vissa piller. Piller som jag börja med när jag tillslut hade kommit till en gräns. När jag hade sett nästan hela den hemska världen med egna ögon. Gränsen fick mig att söka hjälp. Kom till folk som LYSSNADE & FÖRSTOD. Förstod på riktigt. Tog mig och min värld på riktigt.. Jag är inte stolt. Inte alls stolt över att använda hjälpmedel. Använda något som gör att jag ler och skrattar. Känner mig inte 100 % mig själv. Men min vardag skulle inte vara så pass ljus som den är trots allt idag,
om jag inte använde detta hjälpmedel..
En dag är jag stark. En dag är jag stark nog att klara mig själv. Klara mig utan hjälpmedel. Olika känslor.
Nervös orolig upprymd över den dagen som en dag kommer.

Och den dagen.
Den dagen och det livet ska jag ta vara på
.Ta vara på och leva.
Leva, leva efter mina egna erfarenheter av dessa onda tankar i en hemsk värld.
 Jag ska vinna.
En dag ska jag vinna!



Omge dig med vänner som ger dig possetiv energi - överge dem som ger dig negativ energi

Se det lilla possetiva i det stora negativa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0