BannerFans.com

Någon somkan hjälpa mig därute??


Helsicke!!! Fasiken vad ska jag ta mig till????
Som jag nämnt tidigare så har vi det svårt (jag och niklas) med vårt sexliv . Allt annat är mer en perfekt!
Men vad ska jag ta mig till??
Idag så vaknar jag upp och ångrar att jag kvällen innan blivits upprörd över att vi inte har sex och så. Och jag saknar honomsom vanligt när han är på jobbet. Dagen går, ja tränar och fixar hit oh dit. Niklas kommer hem. Vi vilar framför tvn. Sen går vi ut busar med katterna i snön. vi tog en massa bilder (som jag lägger upp imorrn) påkatterna och oss 2. Han drack lite öl och spela data spel och jag drack vin och titta på tvn.

Redan innan han spelade så gav jag honom ett flertal "vinkar" att det vore revligt om vi kunde mysa lite ikväll. Och javisst hela kvällen så gav vi varandra mysiga kommentarer och pussa på varandra. Jag tänkte det att helst hade jag legat i sängen hela kvällen och myst bara ha och jag,och haft sex. Men ja han måste ju få göra "sitt" efter att ha jobbat hårt hela jävla dagen. Tänkte det att, låt honom spela och varva ned efter jobbet sm vanligt. Sen kan vi krypa ned i sängen så vi hinner mysa innan han måste sova eftersom han måste gå upp så tidigt imorrn!


timmarna går och jag gör mig iordnig för kvällen, klär mig i de sexigaste jävla underkläderna som jag vet athan tycker om. Och så gårjag fram till honom visar han klädernapussar påhonom och sätter mig i soffan och låter honom sedan vara ifred. Skickar ett mess smjag tänkte skulle "tända" honom något iallfall!!!!!!!!

Me inte fan verka han bry sig om det heller. Fan det känns som om ja försöker allt. Jag är PÅ för att visa vad jag vill, jag backar och drar mig undan, jag försöker visa honom utan ord att jag tänder på honom och vill ha honom här och nu. Osv osv jag lovar jag försöker allt på alla jävla sätt och vis det går!!! Allt för att han ska känna sig bekväm i det hela. Men inget funkar ju!!

Efter han spelat klart som tog typ 1 timme längre än förväntat (han satt i 2timmar typ). Då var han helt slut.men inte gav jag upp. Tänkte att jag kanske kan få honom på andra tankar ( ;
Jag satte på lugn musik, tände ljus, tog ur minP-ring så det skulle vara klart. Och lät honom göra sig i ordning i lugn och ro.
Sen klär han av sig och sätter påtvn,jag kaninte håll tyst då.Och sägerrakt ut att: j"aha vad trevligt att tvn ska vara på nu när jag tänkte v skulle ha mysigt"..
Han stänger dåav tvn och säger : "förlåt förlåt förlåt mig, puss puss puss, kramar om och säger förlåt"
Jag kännde direkt att han var på tok för trött ch ville bar sova. Så jag gav upp tanken tillslut att det skulle bli något ikväll.. Och som jag misstänkte,han somnade. Jag blir tvärarg och går på toa och stoppar in min vad det vekar som värdelösa P-ring igen..


Och javisst jag vet att jag vill ha mycket uppmärksamhet, vill gosa i soffan och  ligga och pussas mycket. Lixom känna närheten av den mannen jag faktisgt älskar. Men han tror jag vill ha 100% uppmärksamhet ständigt hela tiden i form av puss och gos. Javisst skulle det vara mysigt men det skulle även ja tröttna påi längden.  Han fattar ju inte att vrför jag söker uppmärksamhet hela tiden av just närhet är pågrund utav att jag tycker det saknas. I SÄNGEN. Skulle vi ha normaltsexliv, typ ha sex iallfall 1.-2 ggr i veckan skulle jag inte alls vara såhär "PÅ-IG ".

OHHHH jag vet bara inte vad eller hur jag ska säga för att få honom förstå. Om jag tar upp det kanske allt bara blir värre??!! Jag vet inte, vad ska jag göra.
För snart kommer jag tappa tron på att han överhuvudtaget attraheras utav mig. E det så? Eller blir det för mycket allting bara. Att det är mycket på jobbet, att han vet mycket väl att jag vill ha sex och att han inte orkar? Att det känns mer som ett krav än som något som bara händer av ren lust och inpuls. Det är säkerligen andledningen men vad ska jag göra??? JAg försöker hejdamig men vafan han ärmin pojkvän som jag lever med. Och träffar varje dag. Det är ju et problem det här, inte som ett problemman kan koppla bort somom det vore något på jobb. För vi lever ju ihop och jag äskar honom ju. det går ju int att undvika!!!!!!



Skulle han nu hittamig här sittandes lessen, skulle detbara göra allt värre...

Någon som kan hjälpa mig??
För jag vet att detta kommer bli ännu större än vad det är om inget händer snart....

//// Lessen Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0