BannerFans.com

Till Salu, uppdatering

Se inlägget: Till salu om ni vill veta mer vad jag har till salu

*Akvarium: ca 1 meter högt , omkrets mja 1 meter kanske (inte så bra på de där med siffror)

*Ikea matta: Jag har fått 2 st svar. Ett från Nettan och ett från Vanessa. Ni 2 är de som hitintills vill ha den för 100kr. Vi får göra som såhär. BUDA, den som ger mest för den får den. Så enkelt e det (=
Nästa vecka from den 23.e kan den hämtas hos oss i Björknäs, Nacka
p.s det e ett jävligt bra pris för den bör jag tilläga! d.s


Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag har inte råd att buda. Så får jag den inte för 100kr så skiter jag i det. Med utgifter på 15.000 denna månad är det lite jobbigt just nu ;)

2009-02-19 @ 15:05:50
URL: http://enannantypav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0