BannerFans.com

Träning till 100%

Vad tycker ni om min nya bakgrund??
Jag har verkligen inte bestämmt mig ännu hur jag vill ha det. Så ni får räkna med lite justeringar hit och dit den närmaste tiden..



Så nu är jag alltså hemma igen. Efter min långdragna morgon åkte jag till gymmet och spendera 2timmar där.
Började med att lägga mig och sola i 20 min mmm så skönt. Lyckades till och med somna. Vakna av att det blev kallt och mörkt fatta inget till en början *hehe*. Och som vanligt upptäckte jag att jag fått en vit fläck just över  svanken. Fattar bara inte hur jag ska göra för att inte få det så. För det är ju inte snyggt någonstans att ha en vit fläck sådär. Det e bara för att jag e så benig som gör att jag får så. Frågan är om jag måste ligga på mage för att det inte ska hända?!
Hur som så blev jag lagom brun iallfall. Sådär snyggt så jag kunde gymma med rak rygg (=
Jag var peppad som bra den inför att pumpa lite muskler. 

Så såhär såg dagens program ut:
* Cykla som uppvärmning 10min tills jag var lagom andfådd och varm, 

 Kondition, styrka
* "Crossen" 9min.
Stigande motstånd.
 
Innelår och Höfter.
3reps * 15st, 22 KG.. 
 
  överlår
*3reps*10st, 18KG.

Och som avslutning pumpa jag på i 4 min med högt tempo på " Crossen"
Jag var helt helt slut, svetten bara rann. Det var sååå skönt att få anstränga sig lite. 
 
Min mage efter jag solat, inget bra ljus dock.
Men mina magrutor syndes bra *hihi* så den får vara kvar.

    
         Här i ett annat ljus betydligt bättre (=
Något röd kanske men det lägger sig snart



Skulle ha åkt till pappa ikväll igentligen men det orkar jag intemed ikväll. Om han inte får för sig att hämta mig (=
Annars åker jg dit imorrn itället. Vi ska gå igenom allt inför uppkörningen, hur vi ska lägga upp allting.


Snart kommer min älskling hem. Saknat honom såå mycket idag. Får se vad kvällen leder till. När jag blivt varm igen kanske jag ge mig ut i snön och leker med kissarna (=
Dricka te det sa jag iallfall göra nu, åh göra ett av teoriproven på datorn och seom något fastnat efte mitt pluggande (=Sen blir det till att krypa ned framfö tvn ett tag tror jag...

 
Se yaaa //// Linda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0