BannerFans.com

Sex Sex Sex = behövande för att jag ska kunna leva

Ne nu e jag så klyven. Någon som tycker som mig där ute? Eller någon som kan hjälpa mig?

Mitt förhållande med N. har varit med om MYCKET under dessa månader tillsammans. Vi fyller snart 1 år och kan inte klaga. Det finns ingen annan i hela världen jag känner som jag vill dela min tid och Kärlek med. MEN de finns ett stort MEN! Vårt förhållande är ur min synvinkel = 98% PERFEKT utan att överdriva. MEN som sagt det finns ett men!


Såhär ser jag på vårt föhållande: Vi har allt vi vill ha, vi har pengar, vi talar om för varandra ofta - flera gånger om dagen hur mycket vi tycker om varandra, vi ger varandra komplimanger och vi disskuterar det som behövs disskuteras. Vi tycker olika om vissa saker, vi kan vara barnsliga tillsammmans, vi kan vara vuxna tillsammans, vi kan ha riktigt kul tillsammans, och vi älskar varandra.

MEN jag vet mycket väl att jag som tjej är krävande. Jag vill ha uppmärksamhet ständigt. Speciellt när jag är uttråkad. Vill ha hans synpunkt om allt men de ska helst vara "rätt" synpunkter så att säga *hehe*
Så vad e det som fattas undrar ni nog när allt e så jäkla bra, han ställer upp för mig i ur och skur men ä även sin egna individ som jag respekterar Stort.
Men det stora problemet är SEXLIVET! Vi har som tidigare nämnt haft det struligt med vårt lilla sexliv från början, då jag har haft en självkänsla som vart i botten. Tyckte att jag kände mig mer som ett "hål" som man bara fyller när man har lust och utnyttjar. Det hade jag problem med innan ja mötte N,och det talade jag om från början. Och det gjorde först att han blev osäker. Och det kan jag förstå.
Sedan så mådde jag ju allt sämre, grät mer och mer och det gjorde N ännu mer osäker. Han trodde inte alls jag ville ha sex när jag mådde som sämst så han drog sig undan. men då ville jag bara ha mer sex. Jag vill ju allid ha sex. Sex sex sex kan inte få nog av det.

A sen var det ju det med att vi börja med kondom istället för P-piller. Och det gjorde ju att vi drog oss för att ha sex. Och nu när jag väl har börjat med P-ring och vi kan ha sex utan kondom nej då e det ju så att den lilla ringen åkte ut under samlaget. Men nu har vi kollat upp det där. Och det är ok att ta ut den under 3 timmar. Så det är ju löst.
MEN vafan killen vill ju inte ha sex .Eller vill och vill jo han vill men han pallar inte som han säger.
Dels mycket pågrund utav allt som strulat tidigare och han har fortfarande har svårt att koppla av.
Sedan för att han e så trött hela tiden för han jobbar så hårt och mycket i veckorna.


Och visst det är väl ok i veckorna att man inte har sex varje dag. Jag e ju oxå trött. Men aaahhh att bara ha sex när man har semester eller långledigt någon helg det räcker INTE för mig! Och  jag vill ju inte vara för PÅ hela jävla tiden. Jag var det i början för att han skulle fatta att jag ville visst ha sex. Men nu backar jag och tänker låta honom ta första steget. Men det gör han ju inte. Eller a visst ibland.
Fan jag attraheras av honom som FAN rent ut sagt. Och som sagt jakten är ju en stor del av det hela som gör att jag blir ännu mer villig. Och det tycker ju han med säger han. Det e ju inte kul att inte behöva jaga lite iallfall innan, det förstår jag.

AHHH och vi har pratat om det här såå mycket att jag har tröttnat på att fråga honom om det e mig det e fel på osv. Men nej han säger ju det att han e trött, han pallar inte ha sex så ofta längre när han jobbar så mycket. Och som sagt under ledigeheter så e allt super då har vi ju sex hit och dit. Men jag vill ju ha mer!!!!!

Som igår  då var vi  lediga, jag åkte till stallet under kvällen och gav han ett förslag om att kasnke mysa lite när jag kommer hem. Typ tända ljus massera varandra osv. Och javisst det var han öppen för.
Men när jag väl kommer hem så händer det endå inget!! Jag surar tills vi går till sängs. Pallar inte ahhh sen blir jag lessen och undrar hur allt ska sluta?! behöver vi hjälp utifrån? eller ska ja ta upp detta igen för honom ordenligt?
Jag vet inte vad jag ska mig till......

Men en sak är säker och det är att jag älskar honom och han älskar mig. Vi attraheras av varandra.
Men varför släpper han inte loss bara????
E det så att vårat förhållande är så perfekt att detta lilla problemet gör det större än vad det igentligen är? Kanske hade vi haft något annat problem om sexlivet vart perfekt?! Hmm ja vad ska jag tro, tänka, agera??


Någon därute som har något förslag?
/////////////// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0