BannerFans.com

Relationer

Hej där ute!
Detta med relationer är mycket svårt MEN ett måste. Iallfall för min del. Jag lever hellre i en relation med någon än att jag lever ensam. Men problem uppkommer dessvärre stora som små i alla förhållanden. Ahhh varför ska det vara så?
Kan det inte bara förintas????????????? Fast åh andra sidan så behövs det lättas på "trycket" ibland oxå. Jag var i ett tidigare förhållande där det inte sades mycket, utan det var mestadels jag som styrde och bestämmde. Och det är inte kul och inte nyttigt. Men som sagt det höll ju inte heller... Sedan är ju problem till att lösas (= ...

Jag och Niklas hade vårt 3.e riktiga gräl idag. det första var på midsommarafton om en skitgrej. Att jag inte åt sill och Niklas skulle envisas med att jgskulle äta lite iallfall Och med sprit i kroppen slog det överoch det sluta med att jag höll på att koka över av ilska och Niklas stod med tårar. Det andra var ett stort missförstånd då jag trodde han drev med mig och bara vr allmänt dryg inför sina arbetskamrater. Och det tolererar jag INTE i ett förhållande. Men det var tydligen en missuppfattning från min sida och det löste sig.


Och nu idag så ahhh blir så trött, ja idag så började det med att Niklas var så otroligt kärleksfull hela morgonen, förklara hur mycket han älsar mig och att jag e det bästa somhänt honom m.m.. Men sedan när vi prata över telefon så fråga ha var hans nya Slitz tiding var, och jag hade öppnat den. Med vetenskap om att han inte godkänner att jag öppnar hans post. Men jag tyckte att hans tidning hade legat i över 2 veckor oöppnd och jag ville verkligen läsa den NU! Ahh och så tycker jag han e lite larvig att inte låta mig öppna den, ok att inte öppna övrig post men en tiding?? Hmm mn jag själv hr vissa principer som jag håller stenhårt på och förstår honom endå.

Så när han frågar varden var sa jg att den har jag öppnat och då blev han skogstokig och kunde inte förstå att jg gjorde så när jag visste sedan tidigare att han inte tyckte om det.
Jag skämdes ihjäl och kunde inte förklara mig, sade sa som det var att jag tyckte den  legat fö länge oöppnad och trodde han typ glömt den. Men såvar inte fallet utan han hade tydligen sparat den in till det sista. Och han pratar på och säger om och om igen att det va fel osv.
Och jag kan inte säga mer än att jag skäms och att jag förstår. men han dundrar på vidare om att jag inte alls förstår eftersom han redan tidigre sagt åt mig och jag endå gjort som jag gort! Tillslut blir jag föbannad, det blir min försvars ställning när jag skäms så mycket och han ätar och ältar. Och så blir han sen arg för att jag blir arg fast jag inte har anledning. Men vad ska jag säga då?
 Jag sa att jag visst föstår nu och att jag inte ska göra om det. Men att nu har vi pratat eller nuhar ja pratat färigt omdet här. Och jag måste smälta det och skämmas. Tillslut lägger vi på, båda arga på varandra..

Jävla bajs! Hur somså kommer jag aldrig göra om det. Jag packde nyss in tidningen i stanjolpapper och skrev förlåt! Hoppas han lugnat sigtll imorrn.. Köpte oxå en liten present check med en massa där han kan välja des: massage, middag, utekväll m.m. Hoppas han blir glad! Och nej det e inte för att smöra. Jag hade redan igår bestämmt mig för att ge det
!!!


            Fint va? ! (=




Ikväll jobbar jag till 22.00 sedan blire utgång med jobbet jjiippiieee.(=

Hadet nice // Linda

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hörru. Ska du komma förbi imorgon? Är ledig =)

Maila ditt mobilnummer igen så ringer jag dig ikväll!! Puss

2009-02-28 @ 15:06:21
URL: http://enannantypav.blogg.se/
Postat av: vanessa

Jag har ju försökt ringa dig idag =P



Imorgon ska ja lämna Viktor på stationen 16.30 sen ska ja till orminge å hämta katten =)



Jag kommer behöva ha hjälp på onsdag denna vecka med hundarna! Om du kan? Pöss

2009-02-28 @ 23:15:57
Postat av: Vanessa

Jag har ju inga pengar på mobilen, så kunde inte svara på ditt sms.

På måndag och tisdag jobbar jag till 17.00 så kom till jobbet då så åker vi tillsammans!



Kopierade en nyckel igår som du kan ta!

Imorgon jobbar jag till kl.15.00 sen kommer Alex hem till mig, vi ska fika å så..



PUSS

2009-03-05 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0