BannerFans.com

Nyttig men oxå God Smoothie

God Förmiddag. Vakna som vanligt när Niklas klocka ringde vid 5tiden. Men lyckades somna om typ 45min iallfall (=
Sedan vid 06.30 var det kört. Låg och drog mig i sängen tills 07.15 då gv jag upp och satte mig vid datorn!

Min Frukost idag blev smothie :
Ingridienser:
1MSK = linfrö + solroskärnor
                        1MSK = Honung
                        1st Banan
                       1st Apelsin
                 ca 2-3dl Mellan mjölk
                 ca 3dl mild youguhrt med vanilj smak    

Allt går inte i på en och samma gång, men nästan.
Resten sparar jag i kylen så länge så dricker jag upp den under dagen.
Resultatet 1-5 = 2,5 poäng 
Den var något smaklös. Kan bero på dålig apelsin.

                   Mise an` place


                    Färdig (=



Igår fick våra bortskämda killar en ny leksak som inte var allt för poplär som jag önskat efter lagt ut 189kr på den. Men hur som så kommer det ju en ny KISSE idag jjiiippiiieee
 och hon kanske uppskattar den mera (=

Den e köpt på Arkens Zoo i Orminge Centrum för 189 kr.
                    
                               
          Rambo inviger
                                           


Igår hade vi det myspys på kvällen. Jag försöker kämpa med mitt humör.Och låter honom ta den tid han behöver tills han känner att ha är villig i igen. Ni förstår vem jag talar om? Niklas och Mig såklart, vårt sexliv. Det gäller bara att jag typ blundar, räknar till 20.e och tänker på allt annat som inte är jobbigt/påfrestande. Hoppas det funkar hehe. Det är endå bara 2.a dagen idag. Får se hur länge jag pallar. Men men värt ett försök.
Och som en vis vän sade igår:
Försök aldrig förändra en anan person utan ändra på dig själv istället!



Så nej nu måste jag göra ett ryck med stort R. Ska diska, städa, klippa klorna på killarna, förbereda allt tills tjejen kommer hit. Och så måste jag göra mig iordning själv oxå (0=  !!! 
       

See ya amigos /// Linda                                                         
                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Tessi

Du är duktig, blir så stolt över dig :D

2009-02-25 @ 09:44:19
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0