BannerFans.com

Nytt Nytt Nytt

Jippiiieee Äntligen har ja nu fått igång en sån härsåkallad blogg wwoohoooo ,.... fett grymt.
Vanessa Tack Tack Tack åh åter tack för hälpen du e underbar LOVE YA!!!
Fast det e la vad man har syskon till eller?!



Jaha så idag har jag vart i forum hos den kära gynokologen. SSååå kul INTE! Men nu e det gjort och nästa besök e om en vecka då ska vi se om man kan göra något  åt mina små ovälklomna blåsor....
Annars så sa den snälla tanten att det där med p-ringen inte går att trycka in längre än vad jag själv lyckats med. Och att det e ok att den är "ute" typ högst 3timmar. Så man kan ha sex utan att man blir på smällen hehe..
Efter jag vart hos den snälla tanten gick jag ned te Vanessa och snacka lite skit och fixa bla denna blogg. Hon ska fixa mer med den senare. Men nu kn jag iallfall börja blogga på riktgt jjiippiiee!!

Sen käka jag lunch med min käre pojkvän Niklas. Åt suchi mmmm gott gott var och är det (=
Sedan br det av till att snacka skit igen med syrran. Jag lider av att se henne ha så otroligt lite att göra. det e la ok sådär 2timmar men sedan hde jag inte klarat av mer Nej Nej nej det hade inte gått förlilla mig och mitt hyperaktiva sinne (= .

Gick sen förbi fritidsresor och hämta en katalog (= Ohhh vrt ska vi resa? någon som hr något förslag?
Pengar får det spenderas bara vi kommer till ett ställe UTAN en mass jävla småglin kissandes i poolen när jag ska bada! *asg* men jag hatar det, en massa knottar som springer run ochlever rövare medans man försöker koppla av.


Mina kissar för dem som inte träffat dem ännu
Rambo (niklas pojke)




Rocky (min pojke)


Bägge grabbarna när de e på stort G


så var det med det.
Hmm klockan e 14.37 och solen skiner ute OCH jag e ledig. Men här sitter jag glad i hågen och skriver i min Blogg (=
Får se hur dagen fullföljer.
Antingen kan jag: Träna -sola, städa tomten, gå med panten, dö framför tvn, åka till stallet, koll tvätt tid, plugga tillkörkortet.. hmm ja det finns mycket mycket jag bör och kan göra men jag trivs för en gångs skull gansk bra med att bara sitta här och lata mig. Inte ofta jag klarar av det. Jag e ju lite hyper av mig lixom..
hmm nej ska nog göra ett nytt inlägg med : Till sau istället (=
Hej sålänge / lindish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0