BannerFans.com

Niklas oh jag

Alltså att det snart är 1 år vi varit tillsammans är helt ofattbart. Och gud vad tide gått fort. Helt sinnes. Och vad vi hunnit med sen då. De börja ju med att jag var riktigt sjuk första helgen vi umgicks, de 3 dagarna efter vi bytt nr typ. Och från första kvällen vi umgåtts en hel dag så stannade jag sedan i hans säng.

De första dagarna när jag var sjuk tog Niklas hand om mig så extremt gulligt mycket. Kunde inte förstå hur kan kunde vara så omtänksam mot någon som mig bara efter 1dag tillsammans. Vi kände ju inte varandra ens.Men det sa ju bara *klick*. Sen var jag fast, för alltid! Och det verkade ju vara ömsesidigt. Jag vid det laget hade precis några veckor innan beslutat mig själv för att hålla mig till min KK och sedan koncentrera mig påmin själv helt och hållet. Jag skulle ordna lägenhet, ta hand om mig själv helt enkelt... Jag var så förbannat trött på allt som hade med alkohol,killar och kärlek att göra.! Och samtidigt där ute i världen gick en kille som blivit sviken ett antal för många gånger av tjejer som haft problem med sig själva. Han hade beslutat sig för att ha 1¨år UTAN tjejer, alltså utan något med förhållande eller sexuellt.. Inget sådant skulle få förekomma. Han skulle koncentrera sig själv helt och hållet !

Så där satt jag på Food Market i kassan och fundera på hur jag skulle göra med mitt ensamma liv.
Och samtidigt gick Niklas runt på sitt nya jobb och var glad över att saker och ting börjat lösa sig.
Sedan sadet bara PANG BOM så möttes vi. Han på sitt nya jbb hade fått just min matbutik som en av sina butiker att leverera till. Första gången vi såg varandra kommer jag ihåg så väl, jag stod och packade upp en pall vid kattmaten, och 2 st blommleverantörer gick förbi med ett stort flin tittandes på mig. Och den ena la någon halvdirty kkommentar.
Veckorna efter det lilla mötet börja jag fåupp ögenen för den nya blom killen. Jag tyckte han såg så otroligt jävla bra ut, och verkade ha attityd. Tanken for iväg till en sängkammare allt oftare när jag såg honom. Men jag tänkte det att nej nej jag har lvat mig själv att ta det lugna på killfronten. Men endag, fredag var det, kunde jag inte hålla mig. Jag blev allt mer besatt över att få vara i hans närhet och såg till att ha något ärende vid blommorna för att vi skulle kuunna prata så mycket sommöjligt.Tillslut brast det, jag gick fram gav han papper och penna  och sade: här skriv ditt nr. Och så han gjorde. Följande timmar den  fredags kvällen gick jag som på moln trots feber och med typ 6 timmars arbete kvar av dagen. Men min telefon gick varm hela kvällen, jag och niklas messade i flera timmar. värsta utfrågningen följdes. Sedan dök han heltplötsligt upp på mitt jobb strax innan stängning av någon anledningen.Det visa sig att han hde struntat i sin kompis middag ochbeslöt sig för att komma till mig istället.

Dagen efter (lördag) var vår start på snart 1 års delande säng och hem.
Vi var fasta vid varandra.
Jag fick lägenheten jag velat ha men tacka Nej. Niklas fick i samma veva klar tecken på att han kunde flytta in i den nyrenoverande lägenheten. Och DÅ efter ca 7veckors velande till att godkänna att vi faktigst var ett par somalla runt omkring redan tyckte DÅ beslöt vi oss för att ordförklara det för oss själva oxå. Och sedan gick det fort.
Vi flytta ihop i 2.an han fått. Vi åkte på semster. Vi skaffade 2 st katter. Och jag lyckades få nytt jobb och kunde säga upp mig på Food Market.
Jag blev sedan dock deprimerad och blev sjukskriven 4månader. Sedan fick jag ytterligare nytt jobb. Vi har haft det extremt tufft detta fösta år som par.
Jag som mått mentalt sämst som lett till problem i sängen som vidare lett till att jag mått ännu sämre, till alla problem som normaltkommer upp då man flyttar ihop a och en massamassamer.
 Det e helt fantastiskt att vi är ett par fortfarande.
Och nu har vi jut bestämmt oss för en kärlekssemetser till Cypern wwiihhuuuuu

VI ÄRDET FINASTE PAR DU KAN TÄNKA DIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0