BannerFans.com

Kvällens slut

Så nu har jag kommit hem åter igen.
Det blev inge läkarbesök förnya lyckorpiller. Jag blev förtok för stressad. Såjag sket i det. Red istället Amandas häst en sväng sedan tänkte jag ta mig en tur med min lilla skrutt häst.Men se ni det gick inte för sig. Hon ville inte komma in när jag skulle hämta henne. Så ja satte mig i hagen en stund och solade i det fina vädret (= Lagom tills jag tröttnat och blivit för kall, då komhon fram ochundra varför jag inte envisades med att t in henne. Jag vände på klacken och gick.Hoppas hon lärde sig något!!!!!! Häst fan, ibland e det slakteri nästa!!!

Åkte sen te jobbet. Kvällen starta strålande. Jag var skitbra i servicemen sedan hände det ena snesteget efter det andra så det blev bara pannkaka av allt. TACK DANNE för att du endå stötta mignär jag var påväg att ge upp!!
TAck även Bossen för taxin hem och ölen innan hemgång (= Ni e såååå jävla bra..

Nu sitter jag här halvpackad och dosar bara framfördatorn. Nu ska jag gå och äta mina köttbullar med spagetti innn katterna gör det!! och titta på film (=
God Night and sleep well
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0