BannerFans.com

God Morgon, dricka eller inte dricka?

Hej hopp..
Vakna typ 10 gånger känns det som innan jag gick upp. Jag e bakis. Fy satan vad lite man tål nu för tiden. Men det är jag glad för. Det visar ju bara att man tagit hand om sig. För förr var det ju alkohol varje dag nästan. Nu blire typ något glas vin på kvällen. Sedan någon enstaka gång kanske man går ut. Lugnt familjeliv har jag hamnat i hehe. Men trivs som satan med det. känns som om man e lite för gammal för att hålla på åh supa sig aspackad var och varannan helg, vakna bakis må dåligt 2 dagar efter osv osv det är lixom bakom numera. Ser inget nöje med det alls. Visst ilband bara Älskar jag att festa loss och bara vara typ död dagen efter. Men inte allt för ofta!


Fasiken vad åren har trillat förbi. Jag fyller 22år. Och det känns som om dt var igår man gick i högstadiet och bråka med småtjejerna i nedre klasserna. Men det var ungefär 7-8år sedan.
Eller att det inte var direkt igår som jag gjorde slut med Tobias efter ca dryga 2 år tillsammans! Ne för det var typ sådär 3år sedan nu. Det är helst sinnes vad tiden går fort! Och att jag oh Niklas vart tillsamans snart 1 år det är totalt ofattbart .  Helt underbart ♥♥
Oj Oj vad trött jag e hehe ute lyser slen och hört att det är svinkallt ute. Så ska pölsa på mig kläder på kläder på kläder sedan dra mig till stallet. Idag kommer det en tjej och ska provrida Erona (= Får se hur det går i det här underlaget hehe. Men jag behöverhuvudsakligen se hantering och om hon klarar av tt jobba henne i form i skritt + trav. Hmmm spännande spännande!!!!


Äta lite frulle vore inte så dumt heller (=
Se ya bejbs där ute ////////// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0