BannerFans.com

God kväll

Åhhh vilken bra dag (=
Med den lilla flickkatten har vi gjort STORA framsteg med. Hon går runt lite försikigt fram och tillbaka till sina gömmställen. Hon har tytt sig till Rocky,så fort han försvinner ur rummet så piper hon efter honom sååå sött gulli gull (=
Prillan (som hon heter) kommer nogbli världens goaste kisse tillsut. Redan nu känns det somom jag fastant för henne. Och om någon vill komma och titta på henne och visar intresse vet jag inte hur jag kommer ta de.. AHHHH visste de jag bar visste det. Att jag skulle fästa mig!!!

Jobbet idag gick strålande oxå. Jag har inte jobbat på 6 dagar så jag hade full energi till att städa. Satte direkt igång med att skrubba toalettens kakel från tak till golv... inte så mycket folk dock, trodde det skulle bli mycket men det var bara de första timmarna sedan dog det )= ... 21.40 var jag klar med allt och kunde byta om! Vi stänger lixom 22.00 . Så hann med 22.15 bussen (= skönt.. Fast nu var det typ 50min sen ja kom hem hehe klockan e 23.45 Huuu hur kunde tiden gå så fort?!! Jaja

Imorrn blir ferre (= Ena chefen fyller 40 bast men beter sig sm under 30 haha!! Vi ska ut efter jobbet ska bli sååå kul (=

jaja ska natta katterna och ta en dusch  och sedn krypa ned i sängen (=

Natt Natt // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0