BannerFans.com

Frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? massor, abonemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja flera 100.a
3. Vem tillbringade du två timmar med idag?Mina katter och pojkvännen
4. Hur lång är du? ca 170cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Men of honer igår
6. Hur löd ditt senaste sms?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? igår 20.30
10. Icke godkänt i något ämne? japp många
11. Mvg i något? Yes typ alla serveringsämnen
12. När vaknade du idag? 05:30
13. Vilken är din favoritplats? i min pojkvänns famn
14. Vilken plats föredrar du minst? Gynokologen
15. Vem får dig att må bra? min kusin, min pojke, min pappa, mina katter
16. Hur stor är din säng? 180
17. Vad sover du i? Naken ell med T-shirt med trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5
19. Var har du bott/bor? Orminge, Gustavsberg, Evlinge, Skogås, kolvik, Lännersta, Åkersberga, Björknäs
20. Tycker du om kinamat? Japs delvis
21. Tycker du om kaffe? Japp men enbart min egna Latte
22. Vad dricker du helst till frukost? C-vitamin och Te
23. Kan du spela poker? Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej
25. Vill du ha barn?Yes
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, mitt egna
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller bassäng? hav om det e varmt utan en massa växter
29. Vad spenderar du helst pengar på? inredning
30. Äger du dyrbara smycken? nej
31. Kan du rulla med tungan? vadå rulla?
32. Vem är den roligaste människan du känner? jag själv
33. Vad har du för ringsignal? kingston Town
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? har säkert i källaren nånstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna
36. Kan du byta olja på bilen? Byta och byta, det görman sällan och ska det göras gör oftast verkstade. Men fylla på detkan jag allt
37. Vilken var den senaste boken du läste? Det var nog hmm : Pojken som hette Det
38. Dansar du i bilen? haha ja alltid
39. När var du i kyrkan senast? i sommras, på bröllop
40. Hur många hål har du i öronen? 2
41. Har du någon piercing? nej, eller räknas öronen?
42. Har du någon tatuering? nej men vill och ska skaffa
43. När slutade du med gosedjur? har inte och kommer aldrig sluta
44. Har du pojkvän/flickvän? japs pojkvän
45. Har du en bästa vän? ja,
46. Vad är ditt mobil nummer? det vill du allt veta va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0