BannerFans.com

En finne på min kind

God morgon klockan är 08.41 för dem som e intresserade!

Igår kväll upptäckte jag att en liten ovälkommen varproducerande liten djävul var påväg upp ur min kind. Alltså en FINNE. Oj oj nu tror ni att jage en sådan där tjej som typ
: ahhh ohh nejjjjjj vad ska jag ta mig till ,jag tror jag dööörrrrr:
Men det kan jag försäkra er kära vänner att så e det inte! Därimot klämde jag lite extra på det ömma stället igår kvälljust för att den ska komma upp fortare Mohahahaha. Så jag kan DÖDA den hehe (= Så nu när jag klev upp 08.05 hade jag en ännu störr röd öm prick på min lilla kind (= Dock inteklämfärdig ännu..

För övrigt sitter jag här framför min lilla dator och äter frulle. Jordgubbsfil med musli och te (= Mhmmm
Skulle ha åkt till Gurra och köra sista lektionen idag vid 10.30-12.20 men vaknade och kände inte alls för det ohh nej inte alls. E på ett sånt där retsamt irreterande humör idag. Sen kom jag på den lyssnade iden att spara denna sista lektion istället. Och boka den när jag kört som fan med farsan och kan se vad ha tycker då istället (=
Och för dem som intekänner mig såväl ännu så, Ja jag håller på t körkort i denna ålder. Tog den inte som andra för ca 4år sedan när jag fyllde 18 bast! Hade på tok för mycket annat som tog uppmin tid. Göra slut med killen, hitta ny kille, sörja mitt tragiska liv osv osv *asg* men det var så faktigst. Jag var så tragisk!!! Men köra bil det kan jag kan jag med rak rygg lova dig att jag kan. Dock har jag svårt för vissa regler som jag tycker bör göras om när jag är på vägarna iallfall (= Så jag får la ge det kanske 1 månad till med intensiv teori träning + körning med min älskade far. Sen ska det nog gå vägen (=

Sen så har jag avbokat min kära pshyko-grabb imorrn. Jag har nämligen tid hos både psykologen och läkare. Psyko kl. 11.00 och läkaren 14.00 och jag har tagit på mig 2st hästar imorn och dt blir lite tajt kan man la säga, då jag börjar kl 15.00 . Det skulle betyda att jag måste upp supertidigt för att åka till stallet och rida sen till psyko sen dötimme till läkar besöket och till slut skynda iväg till jobbet. För typen sådär 3år sedan eller ja nej kanske 1år sedan då hade jag gjort allt på samma dag, tillockmed fått in något mer på schemat. Men idag, IDAG är det år 2009 och mitt nya liv har just påbörjats, ja typ 1.a Jan närmare bestämmt. Ja ne lugna puckar är det som gäller nu för tiden.

Så min dag idag kommer bli så mycket som en dag till att fixa lägenhet tror jag. Fram till jag ska åka och jobba.
Det jag ska göra idag e:
Bädda sängen, diska, gå med panten, dammsuga,
moppa golvet, damma tvn,
kolla mattan som skall säljas,
köpa tvättmedel oh tandkräm,
boka tvätt tid, plugga lite teori,
köpa kattsand, tvätta kattlådan, diska kattskålarna.

Så sen får jag se om jag hinner med något mera. För efter detta bör jag börja sminka mig och göra mig redo för jobbet. Sista bussen jag måste ta går ju trotsallt kl 14.00. Kanske hinner med någon tidigare buss. Då skulle chefen bli glad! (=


Så ja nej nu ska jag uppdatera till salu .
Sen sätta igång med dagens sysslor.

                Se ya later amigos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0