BannerFans.com

Dagens slut

Så God kväll God kväll (=

Nu e man hemma efter 7timmars arbete! Gick strålande iidag, trevliga gäster och jag på bra servicehumör.Ger allt nu för att öka min lilla dricks-inkomst då alla pengar läggs undan till solsemester i sommar! Raggade även en eventuellt ny elev oxå. En mamma som red som barn men har inte råd att rida själv då hennes dotter rider och det skulle bli för dyrt att rida på ridskla för hennes del oxå! Såjag ebjöd henne lektioner för 100 kr / gång. Och hon vart stort intresserad och kommer säkerligen höra av sig. Så det e bra där fårman in lite. Då blir det iallfall 3st elever förhoppningsvis (=



 
Michaela från kattstallet ringde mig idag oxå och blev jätteglad över att vi var intresserade  utav att bli your-familj åt någon av deras katter på hemmet.  De hade en liten katthona som heter Prickan som är akut behov av att komma från kattstallet då hon vart där på tok för länge. Så nästa vecka ska vi åka dit och eventuellt hämta henne (= WWhhiiuuu en liten prinsessa till grabbarna grus e på tort G. Hoppasde blir nöjda (=

 Niklas hängig åter igen. Dumt Dumt. Ville baa vara hemma och ta hand om honom men jobbade det gjorde hon istället ! Helt ofattbart att jag hållit mig såhär frisk det senaste året, jg brukar jämnt bli smittad hitoch dit.Men det enda somblivit e lite feber och huvudvärk. men int så jag behöver vara sjukskriven. Så det e bra det. Tror det e alla vitaminer jag börjat propppa i mig. : Ett glas C-vitamin, Ett glas juice, En kopp Te varevig morgon häller  jag i mig.+ nyttigheter för magen (= 
Duktig duktig (=
  


Detta ä Prickan som vi eventuellt tar och hämtar hem nästa vecka


Hon är ju bedårande. Det dumma e att jag med 99.9 % kommer att älska denna katt och inte vilja lämna ifrån mig henne när vi väl fått henne trygg med människor. Men det ska jag. Vill ju ha en flicka tillkillarna som är våran men samtidigt vill jg hjälpa kattsatllet och alla katter att få nya hem och lita på männskor igen.och tar jag denna flicka som min egna så kommer vi inte kunna hjälpa fler. För INTE fler än 3 katter tack!
jaja hur som så får vi se hur det går...

Nej nu ska jag ÄNTLIGEN få klämma min FINNE hahahahahha den e mogen nu hehe.. God natt allt oh alla

Se ya /// linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0