BannerFans.com

Dagens början



Vakna av mig själv INNAN 07:45. Det e en befrielse att vakna av sigsjälv utan att efter typ 5 snoze typ börja öppna ögonen och vara dödstrött. Men det har väl med vädret att göra piggare och gladare blir vi alla när det blir ljusare!

Fan vad klockan e mycket redan.Sitter här och äter frulle i trosorna och borde vara påväg till stallet typ NU! Hmm jaja det ordnar sig *hehe*


Killar. Varför vara så hmm ja knepiga ibland blir så jävla trött.  Att jag ringer och frågar och lyssnar ordentligt på motsvarandes svar och sedan planerar därefter betyder visst ingenting när vissa e hängigaoch trötta efter en dag på jobbet. Nej för helt plötsligt e allt så jävla jobbigt tydligen. Jag säger bara det ahhhhhhh.. Jag hämtar vår lille kattflicka själv om det ska vara såjävla jobbigt!
Ahh blir så stört trött på män ibland så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!!!!!
Tur att man ska åka till sina kära hästar. Demgår alltid att lita på! Sedan blire jobba av 15-22 (=


Oj Oj nej nu måst jag sänga ihop alla grjor och kläpåmig och springa till bussen. Har ju 2 hästar att rida innan jag måste åka till läkaren som e klockan 14.00 och jobbar sen klocka 15.00. Stress Stress.

Se Ya // Pusss hångel /// Linda

Kommentarer
Postat av: Vanessa

tack syster yster =)

Den kommer bli perfekt i mitt hem som kommer gå under de svart/vita färgerna!

2009-02-20 @ 12:38:42
URL: http://enannantypav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0