BannerFans.com

Cypern!!!

Mina vänner mina vänner vet ni vad??????
Jag åh Niklas min älskade sambo, älskare, stora stödpelare, jaaaa den bäst helt enkelt. Han har för det första talat om för mig att det blir en solsemetser detta år. Vi tar mina dricks pengar och hans skattepengar som han får. AAAAAAAAHHHHHHHHHH älskling du vet inte hurmycket det betyder för mig att komma bort från allt ett tag och bara vara med dig och slappna av (förhoppningsvis om det går) inget jobb inga hästar ingenting lixom.
A så igårkväll så kolla vi i fritidsresor och hittade ett hotell i Cypern där det typ stod : LINDA + NIKLAS = varmt välkomna. Mohhahahaha *asg*. Så nu blire solsemster jiippiieee jiiippiiiieee, vi ska bara bestämma datum sedan kolla kassan sedan tala om förvåra kära chefer att de får klara sig utan oss i typ 10dagar i sommar WWWJHHHHIIUUUUUEEEE..

Det kommer bli till Agia Napa på ettav de lite fläschigare hotellen där det inte e så mycket  barn och fylle ungdomar (= För vi vet nog att just Agia Napa är ett festställe så det heter duga men just det hotellet vi valt är nog lite av det dyrare. Ditåker man nog inte och tror man ska festa loss fö det finns det ing pengar kvar till hehe. Men festa loss detkommer vigöra.Men frmför allt kommer vi ägna riktigt mycket tid åt varandra mmmhhhmmmmmm

Sol Sol Sol Sol Sol kom till mig kom till mig

Se ya /// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0