BannerFans.com

26/2 2009

Hej hopp!
Gårdagen bestod utav att hämta hem vår lille katt. Sedan hände det inte så mycket.
Vi satte oss under etermiddagen på tomten med öl och vin och solade de sista timmarna innan solen gick ned helt. BBrr lite för kallt ännu kanske men mysigt e det (=


Såå spännande med en ny liten katt. Hon e såå söt att det finns inte. Men ack så skygg. Men vi ska jobba och jobba och åter igen jobba på att hon ska bli trygg (=
Pojkarna funderar mycket på varför hon inte kommer fram och leker! Men det kommer nog med tiden ..

Idag torsdag har jag först gått upp vid 7-tiden och åt frulle. Den bestod utav 2st smörgåsar med rökt skinka och tomater och gurka, sedan ett glas juice och te (=
Sedan drog jag iväg till forum skulle till Gynokologen återigen för att kolla mina molusker. Fatta att jag som vuxen har molusker??!!! Jaja hon sade bara att antingen väntar du ut dem tills de försvinner av sig självt eller så får du t bort dem genom att skrapa bort dem! Sen kollade hon P-ringen återigen och hon förstod mitt problem vid samlag.Och sade att det e helt ok att ta ut den under själva samlaget.Så det var ju skönt.
ÅHH just det, mitt förhållande med min älskling tog jag upp oxå, ang sexet ahh och hon sade det att : OJ OJ ja detta behöver du prata ut om det här jag. Så vi bokade in en ny tid. Och så fick jag en läxa tills dess *hihi* (=



Sedan gick jag över till syrran som jobbar på WORLD Class e forum och snacka skit med henne nästan 1 timma. Det va trevligt. Jag kanse ska börja hjälpa henne med hennes hundar 2 dagar i veckan då hon jobbar. Det e bra då kanjag passa på att träna oxå samtidigt (=


Innan jag åktehem kunde jag inte låta bli att gå förbi Galerix. Hittade 5st tavlor ja bara måste ha. Köpte dem och blev snopet av med typ 560 kr!!
Sen gick jag förbi matt affären och hittade en matta jag bara MÅSTE ha kosta dock 995kr så hmm ska höra med min man vad han tycker först kanske *hehe* men de ha utförsäljning i den butiken så 995kr var tydligen ett väldig bra pris för en sådan matta.

Så och nu sitter jag här hemma. Har precis spikat upp tavlorna och vet inteom jag e 100% nöjd med resultatet. Omde ska hänga snett eller rakt eller i en annan ordning hmmm.. Och hjälp av Niklas ärju inte allt väntat han ärinte sååå intresserad utav inredning som jag *hehe*

           Dessa hänger i köket



                     Ska de hänga såhär eller:



                    eller såhär???


Ja det e mitt största bekymmer idg det hmmm....


Nej nu ska jag förska charma katttjejen och få henne till köket iallfall (= sedan ska jag till jobbet. Jobbar 15-22 såå skönt att jobba lite (=

Se ya all // Linda

Kommentarer
Postat av: Tessi

Dom ska hänga rakt tycker jag. Vad fina dom va! :D

2009-02-26 @ 13:38:52
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0