BannerFans.com

Sol, Kyla, Bonnie, Idol

God kväll

Nu närmar det sig Idolfinal.!!
Jag hoppas sååå in i norden att Eric vinner. Fast åh andra sidan kan lika gärna Calle vinna. För det första tycker jag Calle e bra, fast Eric e bättre, för de andra så brukar ju oftast självaste Vinnaren mest försvinna efter en tid. Medans de andra som vart med in i finalen bli större..
Hmm aja får se hur det slutar.
Titta igår på Mammas Pojkar. Och NEJ jag fatta INGET, fy vad jag tyckte ALLA killar valde fel tjejer hmm aja..

Idag var det jobbigt jobb, börja med att jag och Amanda åker in till kontoret för att hämta min nyckel. sen visar det sig att när vi väl är där finns ingen chef och inga nycklar, en massa tjafs hit och dit, tillslut hamnar jag hos min kund iallfall, fast 1 timme försent.. Hmm aja.. Jobba på bra så blev färdig i tid iallfall (=

Red ut en kort sväng med min nyfunna vän Cassandra med Suchi. Prata en massa strunt och döpte Älgen till Evert .. """eeevveeerrrttt """ hihi .. ja ganska kul hade vi trots kyla och mörker hehe..

Tog lite bilder i stallet oxå (=


Cassandra & Suchi


Bonnie = vad sysslar ni md ??

Bonnie = jävlas m. matte. Vill INTE ha benet nere när det borstas



HiHi ja så får detta inlägg bli. Nu ska jag palla mig in till IDOl (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0