BannerFans.com

Snö, - 4 grader

God Morgon (=

Har ni hört senaste???? Det sägs att det ska komma MYCKET snö och -4 på Måndag!
Shit vad härligt va?? Eller e det bara jag som råkar tycka om just det? Snö och lagom med kyla?!!!!


Idag blir en slapp dag, känns som om jag behöver det. Igår när jag kom hem, var det raka vägen in i duschen, sen åt jag, fastna i telefon med Kusinen Tessi för att sedan somna i soffan. Helt stendöd! Tillslut när Älsk märkte att jag inte kommer att vakna till mer den kvällen, sa han åt mig att gå och lägga mig! OJ vad tröttt jag var, skulle ställa klockan minns jag, börja nästan gråta för att jag var så trött!! HEHE , sen åh andra sidan vakna jag vid typ 03.40 och var utvilad hehe..

Idag blire till att slappa som sagt, Jobbar 08.30-13.30 sen hem och röra på Sky`pan och sen städa lite, tillslut placera mig framför tvn (=

Yes Yes nu bär det av te jobbet, Just det gick TOPPEN BRA att rida igår,oj vad jag börjar hitta hennes knappar (=

Se Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0