BannerFans.com

2 Tända ljus, Frukost m. Bandit Rock 106.3

God Morgon Alla filurer där ute!!
Sitter här in the kitchen och äter frulle, med hunden och katterna till sällis.
Har ägnat minuterna innan 07.30 till att torka ur kylen!!!! Kul start på morgonen va? Nope, icke sa nicke. kycklingen jag hade lagt fram från frysen har lyckats "släppa"- en "avföring" så pass att det rann ut i hela kylen!!
Innan dess stod jag i 10min och plocka i kattlådan, sm INGEN tydligen tagit under gårdagen.. Måste köpa kattsand IDAG och får inte glömma Fetaost och Tandkräm!!! Viklen härlig blandning va?? HAHA

Alldeles snart, när jag ätit upp åh vidare, då bär det av till att hämta Cassandra. Cassandra är en nyfunnen vän, som bor alldeles i närheten av mig . Denna dam har häst i mitt nya stall, som jag är stort tacksam över. För nu har jag någon att träna med !!! Svårt bara att fullfölja de närmaste åren, då den lilla bajs*orven ska te att flytta vid årsskiftet ("*SUCK & Stön*")
Men hur som så bär det av till stallet för att rida på Min pålle BONNIE!! Oj vad allt går toppen just nu, visst är det ont om stålar, men äntligen verkar det som om jag och Petra hittat vår Stjärna?!



Forts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0