BannerFans.com

Oj Oj händer grejor vareviga dag

Halloppaa (0=

Jomenvisst hej på er med..

Fick jobb 3 dagar denna vecka. Har idag vart och jobbat inne på April. Var lite spänt mot slutet. Men denna dag gick fortare än de dgar jag jobbat där tidigare. Jobbigt bara när man känner den där panik-ångesten smygandes i ryggen de sista 2 timmarna. Fattar inte vad det e som gör detta???
Jaja imornjobbar jag på April igen. Sen på Lördag blir det Djurgårn. Det ska bli skönt att få jobba där igen.

                                                        Glass kisken ute vid Djurgårn (=


Det är alltså här jag "häckar" om dagarna när jag jobbar. Se inte mkt ut. Men jag trivs (=




Var nyss ute med Sky och träna lite lydnad. Använde köttbullar idag. HIHI då blire fart på den lilla damen.♥
Hon går riktigt bra i kopplet nu. Tränar hela tiden. Hon får mestadels gå i koppel. Förutom när vi busar i skogen och så.
Så det känns kul det oxå (=
Önskar bara att någon kunde bo nära, någon som har en hund och tycker om att vara ute och gå lika mycket som oss. Både roligare för mig och Sky!

                                                Jag & Sky. Vi klättrar i ett stort träd vid Djurgårn. Sky e en fena på att klättra i träd ♥



Har vart på Arbetsförmedlingen 2 ggr denna vecka. Dels ett typ världelöst info möte. Sen träffa jag en psykolog-tant som jag ska ha som handledare i fortsättningen. Hon prata om arbetsträning/praktik. Hmm ja får se hur det blir med den saken. Åhh vad jag önskar att man kunde vara normal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lektioner med lilla Bartje är de fullt ös just nu. Kazandra (Petras) dotter. Rider mkt nu. Och hon gör STORA framsteg för varje gång. En tuff liten krabat det där !
Och Petra slängde jag upp på Erona sist oxå. HAHA honhade ingen aning om att ja tänkte låta henne jobba lite oxå den gången hehe.. Men sådan dotter sådan mor ( ; Tuffa e dem bägge 2!

                                                        My & Bartje. I full gång att göra sig i ordning för lektion
My & Bartje e i full gång



Sökte förövrigt jobb i glasskiorren i Forum igår oxå. Och de verkade tycka om mig. Får se om de få någon tjänst till hösten ledig.
Sen ringde även 2 andra jobb igår. Ett med telefon-säljande,som jag sa nj till. Ett annat med att jobba heifrån. Men det krävs startkapital. Något som jag inte har!


Här har vi damerna My & kazandra. I full gång med att göra Bartje fin inför lektionen (=





AJA ha det nice sa käka nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0