BannerFans.com

Lite bilder från Cypern

Lite uppdatering från Cypern semestern. Sitter vid rätt dator nu, den med alla bilder (=


Första kvällen åt vi middag på hotellet. Detta var utsikten från vårt bord

MM vad myskära vi var ... ♥

Var bara TVUNGEN att lägga upp en bild på Före solens attack på min Älsk. HIHI
Minns inte ens att han vart såhär blek haha


Fy vilken blekfis, vem kan detta vara?? 
HAHA typ 4timmar sedan var jag röd som en kräfta HAHA

Lite brunare eller???

Dock hade jag extremt ONT denna andra kväll.
 Hade sååå ont i bena att jag var tvungen att stå upp typ hela kvällen och dagen efter..



Dessvärre börja vårt internet/dator cpa sig nu så får fortsätta att lägga upp fler bilder en annan dag..

Men visst blir man sugen på sol och semester igen?? 

HAHA

Ha det gött // linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0