BannerFans.com

Tro det eller ej

Tro det eller ej. Klockan är 06.43 och jag sitter HÄR!!!!
HaHa. Väntar på Amanda som ska hämta uppp mig. Vi ska morgonfodra hästarna och sedan åka ut till Nora och tala löner till hösten (= SÅÅÅ spännande!!!

Gårdagen då, jo jag och Marie åkte te stallet och red ut en sväng. Det gick super. Kan verkligen rekomendera Amanda att dela Harry med henne istället!
Vi lekte i sandtaget och bada lite. Såå mys, Erona var piggare än piggast ( ;

            Mys vid vattnet. Erona bara Älskar vattnet!!


 Harry lite skeptisk mot vattnet mn tillslut efter mycket om och men tog han sig i

Hon e ju vacker. Tycker ni inte?!



igår jobba jag min sista dag. Vill inte jobba mer än såhär. Blev bara mer och mer irreterad över allt!
Sån jag bd dem dra hahaha
Fic reda på anledningen lite bättre oxå, varför de sparka mig. Heltsjukt det oxå ifs. Att sparka någon som man tycker e jävligt bra för att sedan sätta sig själv i skiten. Pga att man inte ser denna person somnågon att sattsa på att lägga restaurangens ansvar på kommande år. Men HERREGUD jag vill inte jobba 7 dagar i veckan 10 timmar per dag NEJ TACK! Så på sätt och vis var det ju rätt. Hade de frågat mig för 2 år sedan hade jag gladiligen tackat ja! Men inte idag!

Jaha så det var det jobbet. Ytteligare en arbetsplats åt helvetet. Varsegod!


Nej nu ska jag ut till Amanda som väntar
Ha de (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0